بهترین گزینه برای درمان بیماران مبتلا به دیالیز به مدت 3 سال

شنبه 9 ارديبهشت 1396
ن : lafee

بهترین گزینه برای درمان بیماران مبتلا به دیالیز به مدت 3 سال

اگر چه دیالیز بیماران کمک می کند بطور منظم احساس برخی علائم مسمومیت و بیماران مفید زیادی است، به این معنا نیست که شما می توانید بقیه عمر خود را با دیالیز زندگی می کنند. همراه با دیالیز، شما ملزم به عوارض جانبی مختلف و کیفیت زندگی و طول عمر به شدت تحت تاثیر قرار. بنابراین، بسیاری از بیماران بدانم که آنچه را که بهترین گزینه برای درمان بیماران مبتلا به دیالیز به مدت 3 سال می باشد.

اول از همه، آیا می دانید که چرا شما نیاز به دیالیز؟

اگر شما هم بدانم این، لطفا با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت + 8615233618520 مستقیم، دکتر کلیه شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد. اساسی ترین دلیل این که شما نیاز به دیالیز است، زیرا که شما در حال تجربه کاهش عملکرد کلیه است. به طور معمول، بدن ما برای هضم غذاهایی که می روزمره خوردن، که ایجاد مواد مفید و ضایعات محصولات در خون است. علاوه بر این، میلیون ها نفر از مویرگ ها و حفره های کوچک در کلیه ها وجود دارد و آنها عمل می کنند به عنوان فیلتر برای فیلتر کردن خون. در نتیجه، مواد کوچک، مانند کراتینین، آب می تواند خارج از بدن حذف شده است. و پس از آن، اندازه بزرگ از مواد، مانند سلول های قرمز خون و پروتئین می شود در خون دوباره مکیدن و جذب. با این حال، زمانی که چیزی اشتباه است با وضعیت بیماری فعلی شما وجود دارد، مقدار زیادی از ضایعات محصولات می شود در بدن سپرده و سپس مواد سمی در خون ساخت، که منجر به سطح کراتینین بالا. همانطور که برای این مشکل، دیالیز مورد نیاز خواهد بود برای کمک به شما در بقیه عمر خود را حفظ کند. چرا که از جلوه های مختلف، بیماران مبتلا به دیالیز به مدت 3 سال، آنها تعجب است که می تواند آنها جلوگیری از دیالیز؟

آیا ما می توانیم انجام برای کمک به بیماران کمتر یا متوقف دیالیز وجود دارد؟

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، درمان طبیعی برای بیماران برای بهبود عملکرد کلیه اساسا ارائه شده است. این درمان به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نام برد. این یک درمان با هدف از بین بردن تعداد زیادی از ضایعات محصولات است. این درمان در حال کار برای بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی و افزایش گردش خون. علاوه بر این که، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان. از همه مهمتر، سلول های بنیادی درمانی نیز برای بیماران به جای سلول های کلیه بیمار و بافت ارائه شده است. با ترکیبی از داروهای گیاهی و ماشین اسمزی، شما دیالیز کمتر یا متوقف دیالیز به تدریج. بنابراین اگر شما یک بیمار مبتلا به دیالیز به مدت 3 سال می باشد، لطفا نمی دهد تا زندگی خود را و هنوز هم یک شانس برای شما به دور از آن است وجود دارد.

آیا شما کسی است که در دیالیز برای چند سال است؟ آیا شما در تلاش برای جلوگیری از دیالیز؟ لطفا وضعیت بیماری فعلی خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بهترین گزینه برای درمان بیماران مبتلا به دیالیز به مدت 3 سال,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.