می تواند یک بیمار با 20٪ عملکرد کلیه اجتناب از دیالیز

شنبه 9 ارديبهشت 1396
ن : lafee

می تواند یک بیمار با 20٪ عملکرد کلیه اجتناب از دیالیز

اگر یک فرد با عملکرد کلیه 20٪، به این معنی که شما در حال حاضر در مرحله 5 نارسایی کلیه است که آخرین مرحله از مراحل بیماری کلیوی. برای بیمارانی که در مرحله هستند، آنها اغلب مورد نیاز به انجام دیالیز برای حفظ بقیه عمر خود را. با این حال، چند نفر هنوز هم می خواهید به دور از دیالیز است. چگونه این اتفاق می افتد و درمان های جایگزین به دیالیز چه هستند؟

به همین دلیل شما نیاز به دیالیز به دلیل کاهش عملکرد کلیه است، در نتیجه، راه اساسی ترین که شما می توانید دیالیز جلوگیری از این است که به بهبود عملکرد کلیه. فقط از این راه می تواند به بیماران با عملکرد کلیه 20٪ دیالیز اجتناب کنند. اگر شما هم تجربه 20٪ عملکرد کلیه و کاهش عملکرد کلیه، لطفا وضع موجود خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را در اسرع وقت تجزیه و تحلیل و پس از آن دکتر کلیوی شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

در اینجا، تعداد زیادی از کارشناسان کلیه از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang را پیشرفت بسیار بر اساس طب سنتی چینی است. علاوه بر این، آنها را به جلو یک درمان طبیعی است که به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. این یک روش درمانی استفاده خارج است. در این درمان، هستند تعداد زیادی از داروهای گیاهی تجویز شده برای بیماران با توجه به وضع موجود خود را وجود دارد. بنابراین این درمان می تواند اثرات دقیق ترین برای درمان بیماری کلیه خود دست یابد. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر با دستگاه خاص تصفیه شده است. آنچه باید انجام دهید این است بیماران به دراز کشیدن بر روی دو کیسه دارو برای حدود 30-40 دقیقه. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. در عین حال، خون و اکسیژن کافی نیز می توان به ضایعات کلیه تحویل داده است. در نتیجه، یک محیط داخلی سلامت می تواند ارائه شود به ترمیم سلول های بیمار و بافت به تدریج. با بهبود بافت کلیه و سلول ها، شما می دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز در نهایت. اگر شما یک بیمار با عملکرد کلیه 20٪، شما بهتر است در اسرع وقت درمان.

آیا شما قصد جلوگیری از دیالیز؟ اگر چنین است، لطفا از ارسال واتساپ وضع موجود خود را / وایبر / ویچت + 8615233618520. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: می تواند یک بیمار با 20٪ عملکرد کلیه اجتناب از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.