چگونگی کاهش پروتئینوری مبتلا به نفروپاتی دیابتی

شنبه 9 ارديبهشت 1396
ن : lafee

چگونگی کاهش پروتئینوری مبتلا به نفروپاتی دیابتی

بروز نفروپاتی دیابتی رو به افزایش در چین است. نفروپاتی دیابتی تبدیل شده است دلیل دوم از مرحله پایانی بیماری کلیوی در چین، تنها به همه نوع از بیماری گلومرولونفریت تحتانی. در اروپا و ایالات متحده، آن را اولین دلیل به علت نارسایی کلیه است. بسیاری از مردم از این بیماری های کلیوی رنج می برند. اولین نشانه از نفروپاتی دیابتی پروتئینوری است. بنابراین، بیشتر و بیشتر مردم می خواهند برای کاهش پروتئینوری نفروپاتی دیابتی با.

پروتئینوری مبتلا به نفروپاتی دیابتی چیست؟

اولین نشانه از نفروپاتی دیابتی پروتئینوری است. یکی با پروتئینوری معنی سلول های ذاتی کلیه خود آسیب دیده است. مانع غشای فیلتراسیون است برای جلوگیری از پروتئین از بیرون رفتن. با این حال، یک بار مانع غشای فیلتراسیون می شکند وجود خواهد داشت مقدار زیادی پروتئین نشت به ادرار است.

بیماران معمولا هم تورم را تجربه خواهید کرد. با پروتئینوری مداوم، غلظت ازت اوره خون و کراتینین اوره افزایش خواهد یافت، به طوری که عملکرد کلیه تدریج کاهش می یابد، بیماران را به ESRD در تعدادی از سال توسعه. بیمارانی که در ESRD هستند سخت تر از بیماری دیگری کلیه به درمان می کند. بنابراین، پیشگیری و کنترل به موقع بسیار مهم است برای به تاخیر انداختن پیشرفت نفروپاتی دیابتی.

بهترین درمان برای کاهش پروتئینوری نفروپاتی دیابتی با چیست؟

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang رفتار توافق nephroathy دیابتی به دلیل پروتئینوری. درمان مهم است که به ترمیم سلول های آسیب. راه مفید برای ترمیم سلول های آسیب از جمله: گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب و غیره.

بیمارستان ما تصویب میکرو چینی پزشکی Osmotherapy نفروپاتی دیابتی. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک تکنولوژی جدید برای درمان بیماری کلیه است. این نرم افزار خارجی با دو چینی کیسه داروهای گیاهی است. همه از گیاهان از طبیعت می آیند به طوری که بیماران در مورد عوارض جانبی نگران نباشید. چگونه در انتخاب و استفاده از داروهای گیاهی چینی بستگی به شرایط بیماری بیماران. بیماران فقط نیاز به دروغ روی تخت به قبول درمان 40-50 دقیقه. دکتر به دو کیسه های پر از چین پودر داروهای گیاهی در منطقه shenshu قرار داده است. با کمک دستگاه اسمزی، ماده فعال از داروهای خواهد شد بدن، موثر و مستقیم است که برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی برای کاهش پروتئین جذب می شود.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد چگونگی کاهش پروتئینوری نفروپاتی دیابتی با، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetic-nephropathy/5373.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونگی کاهش پروتئینوری مبتلا به نفروپاتی دیابتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.