می توانید ما نارسایی کلیه معکوس به جای دیالیز

چهار شنبه 6 ارديبهشت 1396
ن : lafee

می توانید ما نارسایی کلیه معکوس به جای دیالیز

از آنجا که نارسایی کلیه باعث می شود بیماران از TA بسیاری از ناراحتی های رنج می برند، بسیاری از مردم در حال تلاش برای آن را معکوس و دیالیز است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود. در حالی که، دیالیز یک راه معکوس نارسایی کلیه است. بنابراین، بیماران مشتاق به دانستن نارسایی کلیه می تواند به جای دیالیز معکوس می باشد.

نارسایی کلیه یک بیماری کلیوی پیشرونده است که در آن مقدار زیادی از سموم نگه داشتن ساختمان را به بدن شما است. علاوه بر این، تجمع سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. در نتیجه، سموم مختلف باید از بدن دفع می شود برای اولین بار و پس از آن یک سری از درمان های طبیعی استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار. سموم-حذف درمان به تصویب رسید به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

و سپس، با یک متخصص سلامت و محیط زیست پاک، درمان های طبیعی می تواند بهترین جلوه های آن است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود. این درمان کار می کند به بهبود عملکرد کلیه به تدریج. در این روش درمانی، می داروهای گیاهی فوق العاده ای که برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری فعلی خود انتخاب وجود دارد. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر که به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده بسته بندی تصفیه شده است. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم، کمک می کند که برای ارائه خون کافی، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه نفوذ کند. با گذشت زمان، کلیه بیمار می شود به تدریج ترمیم و سپس عملکرد آنها نیز می توان بازیافت، به عنوان یک نتیجه، نارسایی کلیه می تواند معکوس شود گام به گام. علاوه بر این سایر درمان های طبیعی مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

این درمان در اینجا ارائه به بیماران این شانس را به بدون انجام دیالیز زندگی می کنند، اگر شما هنوز شک در مورد آن، لطفا به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال وضع موجود خود را و شماره تلفن. دکتر به کلیه شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: می توانید ما نارسایی کلیه معکوس به جای دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.