چگونه می توانم کراتینین 8.3 کاهش بدون دیالیز

دو شنبه 4 ارديبهشت 1396
ن : lafee

چگونه می توانم کراتینین 8.3 کاهش بدون دیالیز

سطح کراتینین بالا نشانه شایع در بیماران نارسایی کلیه است. بیماران با سطح کراتینین بالا همیشه از ناراحتی های مختلف رنج می برد. و دیالیز نیز معمولا برای بیماران به کاهش سطح کراتینین بالا پیشنهاد شده است.

است یکی دیگر از درمان برای کمک به بیماران مبتلا به کراتینین 8.3 بدون انجام دیالیز در چین کاهش وجود دارد. طب چینی در چین دستاوردهای محبوبیت زیادی در جهان برای عملکرد قابل توجه آن در ترمیم سلول های بیمار و بافت در کلیه. علاوه بر این، درمان سیستماتیک بر اساس طب چینی، که متشکل از سموم-حذف درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به تصویب رسید.

قبل از اتخاذ درمان برای تعمیر بیمار سلول های کلیه و بافت ها، سموم مختلف و ضایعات محصولات باید به بیرون از بدن به طور کامل از رسوب سموم و مواد زائد محصولات دفع نه تنها باعث می آسیب بیشتر به عملکرد کلیه، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر . بنابراین، دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات تأثیر زیادی در تعمیر کلیه بیمار. بر اساس این هدف، سموم، حذف درمان اعمال می شود به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

و پس از آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy استفاده می شود برای بهبود عملکرد کلیه. این نرم افزار خارجی که گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به بهبود بهره وری آن است. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم. در عین حال، دیگر درمان های طبیعی نیز به بهبود عملکرد کلیه به تدریج استفاده می شود. درمان های دیگر مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان به تصویب رسید برای دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

بنابراین، کلیه بیمار می شود به طور طبیعی و به تدریج ترمیم. سطح کراتینین بالا می توان به طور طبیعی کاهش می یابد و پس از آن دیالیز نیز می تواند اجتناب شود.

آیا شما از کراتینین 8.3 رنج می برند؟ آیا شما می خواهید به دنبال یک درمان جایگزین برای مقابله با مشکلات بیماری های کلیوی؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5360.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توانم کراتینین 8, 3 کاهش بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.