آیا دیالیز امن برای یک بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 3.25

دو شنبه 4 ارديبهشت 1396
ن : lafee

آیا دیالیز امن برای یک بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 3.25

کراتینین 3.25 است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با تجربه و آنها ممکن است از یک سری علائم و ناراحتی رنج می برند. علاوه بر این، دیالیز نیز برای بیماران پیشنهاد برای کاهش سطح کراتینین بالا. در حالی که، دیالیز امن برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 3.25 است؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز فقط طول می کشد بخشی از برخی از توابع به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به منظور کاستن از برخی از ناراحتی های و نشانه ها، می تواند عملکرد به تولید برخی از هورمون ها و حفظ تعادل الکترولیت جایگزین نیست. هنگامی که شما انجام دیالیز به دفع سموم و مواد زائد مختلف محصولات، بسیاری از ناراحتی های به نظر می رسد، که بر کیفیت زندگی شما را بسیار. بدتر از آن، دیالیز است که فقط یک جایگزینی کلیه برای دفع ضایعات محصولات نیست، بلکه آن است که یک درمان برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است. از بالا ذکر شد، دیالیز است یک درمان مناسب برای بیماران دیالیزی است.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، یک سری از درمان های طبیعی اتخاذ شده است برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد خود.

اول از همه، سموم، حذف درمان به تصویب رسید به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل از تجمع سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. بنابراین، دفع ضایعات این محصولات برای اولین بار یک نقش مهمی را در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه ایفا می کند.

و پس از آن، سایر درمان های طبیعی مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، بخار درمانی و طب سوزنی درمان استفاده می شود برای ترمیم آسیب در کلیه و بهبود عملکرد خود.

این درمان می تواند تابعی از گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، خون کافی ارائه، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه، التهاب و انجامشده انعقادی در خون، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی دست یابد.

استفاده از این روش های درمانی به بیمار فرصتی برای یک زندگی بدون دیالیز، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان های طبیعی، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا دیالیز امن برای یک بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 3, 25,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.