چگونه می توانم دسترسی به درمان طبیعی برای جلوگیری از دیالیز

دو شنبه 4 ارديبهشت 1396
ن : lafee

چگونه می توانم دسترسی به درمان طبیعی برای جلوگیری از دیالیز

دیالیز عملیاتی است که دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن است. در عین حال، آن را نیز باعث می شود بیماران یک سری از عوارض جانبی را تجربه. بدتر از آن، دیالیز است که یک روش برای کمک به ثبت اختراعات یک زندگی سلامتی نیست. بنابراین، آنها مشتاق به دانستن چگونه می توانند دسترسی به درمان های طبیعی برای جلوگیری از دیالیز است.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی بدون انجام دیالیز. درمان های طبیعی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، بخار درمان است. این درمان های طبیعی تنها در چین اعمال می شود. با گیاهان سنتی چینی و تجهیزات پیشرفته، این درمان می تواند یک تابع قابل توجه در تعمیر کلیه بیمار تا حد امکان دست یابد.

قبل از اتخاذ این درمان برای تعمیر کلیه بیمار، سموم و مواد زائد مختلف سپرده در خون باید از بدن دفع می شود به درستی. از آنجا که تجمع سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر، دفع سموم و مواد زائد مختلف محصولات از بدن نقش مهمی در تعمیر کلیه بیمار ایفا می کند. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان کار به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن به طور کامل است. در این روش درمانی است که در بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، التهاب و انجامشده انعقادی در خون است. علاوه بر این، دارو حمام به ترویج گردش خون از تمام بدن اعمال می شود. علاوه بر این سایر درمان های طبیعی از جمله پای حمام، داغ فشرده درمان، بخار درمانی، طب سوزنی درمان نیز استفاده می شود برای تعمیر کلیه بیمار.

استفاده از این درمان بیماران کمک می کند به کاهش بار دیالیز و یا حتی متوقف دیالیز. اگر می خواهید به یک زندگی بدون دیالیز، شما بهتر است درمان را انتخاب نمایید برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه. اگر شما می توانید یک درمان در محل های محلی خود را پیدا کنید، شما را به چین، استقبال کرد. لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توانم دسترسی به درمان طبیعی برای جلوگیری از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.