آیا چینی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد

سه شنبه 20 فروردين 1392
ن : lafee

آیا چینی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد

 آیا چینی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد


هنگامی که شما مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) تشخیص داده می شود، شما احساس سرخوردگی و دکتر depressed.Your ممکن است به شما بگوید pessimistically آنها می تواند شما را درمان نیست مگر اینکه کلیه fail.Is چینی وجود دارد درمان برای بیماری کلیه پلی کیستیک؟

طب چینی دارای سابقه ای طولانی است، قدمت آن به هزاران سال ago.It استفاده شده است که برای درمان بسیاری از شرایط مقاوم است. امروز، آن شده است با روش پزشکی مدرن ترکیب شده و دارای اهمیت بیشتری در درمان بیماری نشان داد. اگرچه، یک درمان چینی برای ابتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک وجود ندارد. اما یک درمان جدید به ارمغان می آورد که شما امیدواریم که وجود دارد.

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ژنتیکی است، بدون درمان می تواند gene.However غیر طبیعی را تغییر دهید، خبر خوب این است که درمان های تهاجمی می تواند پیشرفت بیماری و متوقف کردن و متوقف کردن آن به نارسایی کلیه دچار است.

بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک شکایت می کند که آنها از دست دادن اعتماد به نفس در medicine.When سنتی غربی آنها هیچ نشانه ای ندارند، پزشکان فقط ترک این بیماری از علائم alone.Once شروع به رخ می دهد، داروهای مانند پزشکی، مسکن، ضد فشار خون etc.While تجویز خواهد شد این داروها می تواند پیشرفت بیماری و وخامت عملکرد کلیوی کند، آنها به اندازه کافی برای جلوگیری از سن it.By 60، حدود 50٪ از بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک به پایان خواهد رسید تا با نارسایی کلیه و برای شروع دیالیز.

بیماری کلیه پلی کیستیک کیست های متعدد در هر دو kidneys.If هیچ درمان مداخله تصویب، سلول های پوشش بر روی دیوار کیست مایع کیستیک مداوم تولید، اما هیچ کانال تخلیه fluid.As نتیجه وجود دارد، کیست تصویر را بزرگ تر ببینید. روز توسط day.Then، آنها را سرکوب و relace اطراف بافت سالم کلیه.

برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک و توقف وخامت عملکرد کلیوی، یک هدف مهم از درمان است برای جلوگیری از بزرگ شدن کیست و کوچک و چین بزرگ cysts.Micro Osmotherapy دارو یک درمان طبیعی برای condition.While آن است که درمانی برای کلیه پلی کیستیک بیماری، می تواند پیشرفت بیماری و متوقف کردن افزایش عملکرد کلیوی. این می تواند کمک به جلوگیری از بیماران دیالیز به طور کامل.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: وجود دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.