چه پیشنهادات خود را به کاهش کیست های با PKD

دو شنبه 4 ارديبهشت 1396
ن : lafee

چه پیشنهادات خود را به کاهش کیست های با PKD

هنگامی که آن را به PKD می آید، ما می دانیم که کیست های متعدد پر از مایع در کلیه وجود دارد. علاوه بر این، اندازه و تعداد می تواند به عنوان گذشت زمان بزرگ شده و پس از آن، کیست بزرگ که بیماران یک سری از ناراحتی را تجربه کنند. به تازگی، یک بیمار تعجب که پیشنهادات برای کاهش کیست های مبتلا به PKD چه هستند.

در غرب پزشکی، جراحی استفاده می شود برای از بین بردن کیست از بدن است. با این حال، جراحی فقط می توانید اندازه بزرگ از کیست و کیست کلیه در خارج از حذف، اما آن را می توانید به اندازه کوچک از کیست و کیست در داخل کلیه از بین نمی برد. بنابراین عمل جراحی است یک راه اساسی به کوچک شدن کیست های کلیه از بدن است. با هدف کمک به بیماران دفع کیست از بدن به طور طبیعی، یک سری از درمان های طبیعی به تصویب رسید برای از بین بردن کیست از بدن است.

در چین، طب چینی محبوبیت زیادی در جهان برای عملکرد قابل توجه آن در درمان بیماری کلیه اساسا به دست آورده است. علاوه بر این، یک سری از درمان های طبیعی بر اساس طب چینی به تصویب رسید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان کار به کوچک شدن کیست های کلیه به طور طبیعی است. هستند گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بیماران بر اساس وضعیت بیماری خود را انتخاب شده است. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. علاوه بر این، پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 30-40 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم. این درمان تنها تنهایی نیست، بلکه آن است که با درمان های دیگر مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان و طب سوزنی درمان استفاده می شود. فقط از این راه می تواند اثرات جامع به دست آورد.

از یک طرف، آن را توقف رشد کیست های کلیه از طریق جلوگیری از مواد فعال در سلول های اپی تلیال از آزاد، از سوی دیگر، آن را باعث دفع کیست مایع با افزایش گردش خون کیست دیوار.

با در نظر گرفتن این درمان، کیست های مختلف می شود به طور طبیعی و اساسا کاهش می یابد. آیا شما علاقه مند در این درمان؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5366.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه پیشنهادات خود را به کاهش کیست های با PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.