جمعه 1 ارديبهشت 1396
ن : lafee

است دیگر گزینه ای برای درمان نارسایی کلیه گذشته از دیالیز وجود دارد

گزینه دیگر برای درمان نارسایی کلیه جدا از دیالیز وجود دارد؟ ما این سوال را به مقدار زیادی توسط بسیاری از بیماران خواسته شد. آیا شما این نوع از سوالات؟ اگر چنین است، لطفا وضع موجود خود را به WhatsApp / وایبر / ویچت + 008615233618520 ارسال.

پاسخ مثبت است، یک گزینه برای بیماران برای مقابله با نارسایی کلیه بدون انجام دیالیز وجود دارد. درمان های طبیعی در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang عملکرد قابل توجه در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه. همراه با بهبود عملکرد کلیه، دیالیز می شود گام به گام اجتناب شود.

همانطور که همه ما می دانیم، یک فراوان از سموم و مواد زائد ایجاد را به خون خود را به دلیل کاهش عملکرد کلیه وجود دارد. و رسوب سموم و مواد زائد باعث می شود بیماران بسیاری از ناراحتی های که کیفیت زندگی بیمار را تحت تاثیر قرار دهد تجربه کنند. بنابراین، دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات باید اهمیت خیلی بیشتر، بر این اساس، سموم، حذف درمان توسعه داده شده است برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. دفع سموم مختلف و ضایعات نقش مهمی در جلوگیری از آسیب بیشتر در سلولهای کلیه و بافت و همچنین بهبود بهره وری از درمان های دیگر بازی می کند.

هشداردهنده، شما هنوز هم نیاز به یک درمان سیستماتیک و علمی برای تعمیر کلیه بیمار. سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن، نیز فراهم می کند یک محیط داخلی برای کمک به سلامت کلیه بیمار بهبود دفع می شود. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و دیگر درمان های طبیعی مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان و درمان طب سوزنی استفاده می شود برای گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، بطور منظم احساس التهاب و انعقادی در خون، ارائه خون و اکسیژن کافی در داخل کلیه، به عنوان یک نتیجه، ضایعات در کلیه را می توان با خون کافی، اکسیژن و تغذیه است که در داخل کلیه همراه با مواد فعال در داروهای گیاهی تحویل داده تعمیر.

این درمان را فراهم بیمار یک شانس برای درمان نارسایی کلیه بدون انجام دیالیز، اگر شما هنوز هم شک در مورد هر نوع درمان برای درمان نارسایی کلیه جدا از دیالیز وجود دارد، لطفا درخواست و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیه شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: است دیگر گزینه ای برای درمان نارسایی کلیه گذشته از دیالیز وجود دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.