GFR 16 مبتلا به PKD، هنگامی که دوست شما پیشنهاد دیالیز

جمعه 1 ارديبهشت 1396
ن : lafee

GFR 16 مبتلا به PKD، هنگامی که دوست شما پیشنهاد دیالیز

در غرب پزشکی واصل، به نظر می رسد که دیالیز تنها گزینه است برای بیماران برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی. بنابراین، آنها می پرسند که وقتی دیالیز برای بیماران مبتلا به PKD با GFR 16 توصیه می شود؟

اول از همه، من باید به شما بگویم که وقتی دیالیز برای بیماران، که عمدتا در وضعیت بیماری شما بستگی دارد توصیه می شود. شما در حال استقبال به ارسال وضع موجود خود را و شماره تلفن به kidneyfailurecn@hotmail.com یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

و سپس، آنچه من می خواهم به شما بگویم این است که دیالیز است که دیگر تنها گزینه برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی. در چین، گزینه درمانی دیگر برای دارو بیماران چینی وجود دارد. از آن شده است به طور گسترده ای به بیماران برای عملکرد قابل توجه آن کار در درمان بیماری اساسا. علاوه بر این، طب چینی است که تعداد زیادی با تعدادی از کارشناسان کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang و سپس مجموعه ای از درمان های طبیعی افتتاح پیشرفت شده است.

سموم-حذف درمان به تصویب رسید برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل از رسوب سموم و مواد زائد محصولات نه تنها باعث آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. در نتیجه، دفع سموم مختلف و ضایعات نقش مهمی در بازیابی کلیه بیمار ایفا می کند.

هشداردهنده، از سطح GFR خود 16 است، زمان آن را برای بیماران به اقداماتی برای کوچک شدن کیست عنوان کوچک که ممکن است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان بیماران کمک به کوچک شدن کیست های کلیه است. این یک برنامه خارجی است و بسیاری از گیاهان حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. از یک طرف، آن می تواند رشد کیست های کلیه از طریق جلوگیری از مواد فعال در سلول های اپی تلیال از آزاد را متوقف کند، از سوی دیگر، آن می تواند به دفع کیست مایع با افزایش گردش خون کیست دیوار حمایت می کنند.

علاوه بر این، دارو حمام، حمام پا و طب سوزنی درمان می شود تا ترمیم آسیب بر روی عملکرد کلیه و بهبود عملکرد خود. با در نظر گرفتن این درمان، کیست می شود به تدریج منقبض و سپس دیالیز نیز می تواند اجتناب شود.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با GFR 16 با PKD مقابله؟ لطفا پیام زیر را ترک، دکتر کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: GFR 16 مبتلا به PKD، هنگامی که دوست شما پیشنهاد دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.