هر بیماری قابل درمان است به بازیابی کلیه بیمار بدون دیالیز

پنج شنبه 31 فروردين 1396
ن : lafee

هر بیماری قابل درمان است به بازیابی کلیه بیمار بدون دیالیز

وجود دارد هر نوع درمان برای بازیابی کلیه بیمار بدون دیالیز؟ در حال حاضر، ما بسیاری از این نوع سوال توسط بسیاری از بیماران خواسته شد. اگر شما هم این نوع از سوال، لطفا با وضع موجود خود را و شماره تلفن به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

به همین دلیل شما نیاز به دیالیز ممکن است در این واقعیت است که بسیاری از سموم و مواد زائد و محصولات ساخت تا به خون شما وجود دارد و پس از آن، جایگزینی کلیه برای دفع این مواد زائد و سموم از بدن به تدریج مورد نیاز است قرار دارد. دیالیز طول می کشد اثر در کمک به بیماران دفع سموم مختلف و ضایعات از بدن است. با این حال، دیالیز نیز باعث می شود بیماران بسیاری از عوارض جانبی که بسیاری را تحت تاثیر قرار کیفیت زندگی خود را تجربه می کنند.

در چین، بیماران با درمان های طبیعی به منظور کاهش سطح کراتینین بالا ارائه شد. درمان های طبیعی می تواند به بیماران مایل به کاهش کراتینین بالا جلوگیری از دیالیز و بهبود کیفیت زندگی جامع کمک کند.

اول از همه، سموم، حذف درمان به تصویب رسید به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. این درمان در دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن به طور کامل تمرکز دارد. پاکسازی زباله به بیرون از بدن به طور کامل نه تنها مانع از آسیب بیشتر بر عملکرد کلیه، بلکه باعث بهبود بهره وری از درمان های دیگر.

علاوه بر این، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به تصویب رسید به بهبود عملکرد کلیه. هستند گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. در عین حال، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده است. توسط نقاهت عملکرد کلیه، شما می توانید یک زندگی بدون دیالیز به تدریج زندگی می کنند.

آیا شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی بازیابی کلیه بیمار بدون دیالیز؟ لطفا پیام خود را در زیر ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هر بیماری قابل درمان است به بازیابی کلیه بیمار بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.