چه نوع از درمان ها مورد نیاز برای اجتناب از دیالیز

پنج شنبه 31 فروردين 1396
ن : lafee

چه نوع از درمان ها مورد نیاز برای اجتناب از دیالیز

اگر چه دیالیز است که معمولا در نارسایی کلیه استفاده می شود، آن را باعث می شود بیماران از یک سری از عوارض جانبی که کیفیت زندگی بیماران و یا حتی تهدید زندگی خود را تحت تاثیر قرار دهد رنج می برند. بدین ترتیب، بیماران مشتاق به دانستن چه نوع از درمان ها مورد نیاز برای جلوگیری از دیالیز است.

در چین، یک سری از درمان های طبیعی در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang اتخاذ شده است برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه و کمک به آنها زندگی بهتری داشته باشیم.

کارشناسان کلیوی در اینجا اهمیت دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن به عنوان رسوب سموم و مواد زائد محصولات برجسته نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. در نتیجه، دفع سموم مختلف و ضایعات نقش مهمی در کمک به بیماران مبتلا به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن به طور کامل ایفا می کند. با این هدف، تعدادی از کارشناسان کلیوی اینجا را افتتاح یک درمان طبیعی به نام سموم-حذف درمان به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

علاوه بر این، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اعمال می شود به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. هستند گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است.

با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. با اتصال دستگاه اسمزی و تجهیزات پیشرفته، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم.

علاوه بر این، درمان های دیگر مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان به تصویب رسید برای افزایش گردش خون، گسترش عروق خونی، تنظیم فشار خون، بطور منظم احساس التهاب و انعقادی در خون.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با مشکلات بیماری کلیوی مقابله، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه نوع از درمان ها مورد نیاز برای اجتناب از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.