چگونه می توانم امید به زندگی از نارسایی کلیه طولانی

سه شنبه 29 فروردين 1396
ن : lafee

چگونه می توانم امید به زندگی از نارسایی کلیه طولانی

نارسایی کلیه یک وضعیت پزشکی از اختلال در عملکرد کلیه که در آن کلیه ها قادر به فیلتر کردن مواد زائد به اندازه کافی سوخت و ساز بدن را از خون است. دو شکل اصلی هستند آسیب حاد کلیوی است، که اغلب با درمان برگشت پذیر کافی، و بیماری مزمن کلیوی است، که اغلب برگشت پذیر نیست. بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند از طریق درمان های علمی و موثر به تسکین علائم، در نتیجه گسترش زندگی تا حد معینی.

روش درمان مانند دیالیز و پیوند کلیه معمولا در بیشتر کشورهای غربی، دیالیز می تواند زندگی بیماران تا حدی حفظ استفاده می شود، اما آن است که یک راه حل بلند مدت، است که به دلیل دیالیز فقط جایگزین بخشی از عملکرد کلیه، به صدمه به کلیه ها و اختلال عملکرد کلیه، دیالیز قادر به مقابله با است. با این حال، به امید به زندگی، دشوار است به دادن پاسخ دقیق، بعد از همه افراد مختلف موقعیت های مختلف.

در مقایسه با دیالیز، پیوند کلیه را به امید به زندگی به طور کلی را طولانی کند. با این حال، هر بیماران خوش شانس برای دریافت پیوند کلیه است.

آنها نیاز به زمان طولانی برای کلیه است که آنها را مطابقت نگاه کنید، و آنها قادر خواهند بود به درستی کار نکند پس از یک عملیات موفقیت آمیز خواهد بود.

اگر چه دیالیز و پیوند کلیه می تواند زندگی را طولانی، اما به علت های مختلف از دلایل، بیشتر و بیشتر بیماران می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و کلیه درمان پیوند.

علاوه بر دیالیز و پیوند کلیه، طب گیاهی چینی یکی دیگر از درمان برای بیماران کلیوی به زندگی طولانی است. این درمان شده است در چین بالینی بالغ، و آن را در ترمیم آسیب کلیه، بهبود عملکرد کلیه و صرفه جویی در کلیه خود بیماران هدف. اگر عملکرد کلیه می تواند افزایش یافته است، کیفیت زندگی خواهد شد تا حد زیادی بهبود یافته است. استفاده از این درمان مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، طب سوزنی درمان باعث می شود بیماران بی شماری از تولد دوباره و جذب بیماران خارجی بسیاری را به بیمارستان ما برای درمان.

اگر شما علاقه مند در درمان ما از طب چینی، شما می توانید با ما ارسال ایمیل، و یا شما می توانید به چین به شرایط درمان ما نیز، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به شما آمده است.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توانم امید به زندگی از نارسایی کلیه طولانی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.