چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز

دو شنبه 28 فروردين 1396
ن : lafee

چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز

کراتینین سرم یک شاخص مهم برای هر دو نفرولوژیست و بیماران کلیوی استفاده می شود به خوبی دید که چگونه کلیه بیمار عملکرد است. و آن است که اغلب یک عامل مهم برای هدایت آغاز دیالیز در نظر گرفته شود.

پس چه سطح کراتینین است برای شروع دیالیز؟ قبل از پاسخ به این سوال، ابتدا مطمئن شوید که کراتینین همراه می تواند دیالیز تعیین نمی کند، بسیاری از عوامل دیگر که باید به حساب گرفته شود وجود دارد. اما سطح کراتینین یکی موضوع مهم.

یک سطح کراتینین مطلق و سطح کراتینین نسبت به تعیین دیالیز وجود دارد. سطح کراتینین مطلق معنی دیالیز باید دریافت شود زمانی که کراتینین را افزایش می دهد به این سطح. سطح کراتینین مطلق برای شروع دیالیز است بالاتر از 8 و نرخ ترخیص کالا از گمرک کراتینین کمتر از 5.

اما ما نیاز به ذکر است که این ممکن است به هر فردی بیمار اعمال می شود. کشورهای مختلف، مناطق و بیمارستان و همچنین علت زمینه ای مختلف از نارسایی کلیه دارند معیارهای مختلف به دیالیز اولیه. برخی از بیماران ممکن است نیاز به دیالیز قرار داده می شود که کراتینین آنها فقط 5 است، زیرا آنها می توانند علایم و درد را تحمل نمی کند. در حالی که برخی از بیماران دیالیز ندارد حتی زمانی که کراتینین آنها بسیار بالاتر از 8 زیرا آنها می توانند بدون علائم واضح و یا بدن خود را هنوز هم می تواند ناراحتی را تحمل کند.

همچنین یک سطح کراتینین نسبت به شروع دیالیز وجود دارد. که کراتینین بالاتر از 6 و کلیرانس کراتینین زیر 15. کراتینین نسبی بدان معنی است که بیماران می توانند شروع و یا شروع دیالیز که کراتینین به این سطح برسد نمی شود. در مورد آنچه که بیماران احساس کن مانند علائم، عوارض و همچنین پاسخ به داروهای تجویز شده و درمان بستگی دارد.

هنگامی که کراتینین بالاتر از 6 و یا حتی بالاتر از 8 است، و اگر بیماران را توسعه داده اند یکی از شرایط بیماری زیر و اگر وضعیت بیماری بسیار شدید به داروهای کنترل شود، دیالیز کلیوی باید به خاطر ایمنی بیمار ارائه شده است. این شرایط عبارتند از بیماری ادم ریوی، نارسایی قلبی، خونریزی، پریکاردیت، علائم عصبی، هیپرکالمی، استفراغ جدی، تهوع، اسیدوز، ازوتمی، نزاری، و غیره

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.