مزایا دیالیز کلیه و منفی

دو شنبه 28 فروردين 1396
ن : lafee

مزایا دیالیز کلیه و منفی

دیالیز کلیه درمان صرفه جویی در زندگی که می تواند کمک به بیماران نارسایی کلیه برای تمیز کردن خون آنها است. به این معنی زیادی برای بیماران نارسایی کلیه، با این حال به دلیل زیان اور است، بسیاری از بیماران خود نمی خواهید به آن را شروع تا زمانی که زندگی خود را به طور جدی تهدید می شود. جوانب مثبت و منفی از دیالیز کلیه بر روی زمین چیست؟

جوانب مثبت و منفی از دیالیز کلیه چیست؟

در بدن ما، کلیه قطع به عنوان یک فیلتر که می تواند تغذیه و مواد مضر را جدا کند. این مواد مضر در نهایت از بدن ما به عنوان قالب ادرار حذف می شود. هنگامی که نارسایی انتهایی کلیه ایجاد می شود، کلیه ها قادر به تخلیه این مواد مضر و به عنوان یک نتیجه از آن، مواد سمی در خون می شود. سموم با خون گردش و ممکن است هر قسمتی از بدن ما آسیب برساند. بنابراین، با نارسایی انتهایی کلیه، بیماران در معرض خطر بروز عوارض بسیاری مانند نارسایی قلبی، مشکلات پوستی، مشکل استخوان، مشکلات تنفسی و غیره می باشد. با این حال، با کمک دیالیز، سموم می تواند برداشته شود و همچنین خطر ابتلا به عوارض جدی است به طور موثر کاهش می یابد. دیالیز یک روش پزشکی که در آن یک ماشین به تصویب رسید به جای کلیه ها شکست خورده به کار است.

از آنجا که دیالیز چنین نقش مهمی را برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را بازی می کند، آن است که یک روش کامل نیست، به عنوان دیالیز طولانی مدت خواهد می تواند عوارض جانبی بسیاری مانند افت فشار خون، سندرم پای بی قرار، سردرد، گرفتگی عضلانی عضلات، عفونت و لخته شدن و غیره باعث . برخی از این عوارض جانبی عبارتند از سردرد خیلی مشقت را تحمل می باشد. بنابراین، آن را بسیار دشوار است برای با دیالیز زندگی می کنند. علاوه بر این، با دیالیز، کلیه ها می تواند خون و تعمیر اندازه کافی نیست، عملکرد کلیه باقی مانده به سرعت کاهش می یابد. کلیه کمک به تولید ادرار و یک بار کلیه تبدیل به طور کامل شکست خورده، هیچ ادرار تولید می شود. به همین دلیل بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ادرار پس از شروع دیالیز کاهش یافته است.

چگونه برای درمان نارسایی کلیه اساسا؟

پیشرفت بیماری کلیوی زیرا بیشتر و بیشتر سلول های ذاتی کلیه ها آسیب دیده و قادر به عملکرد درست. سلول های ما توانایی خود درمانی، بنابراین از طریق تعمیر این سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است. تا زمانی که عملکرد کلیه قیافه بهبود یافته است، سموم خیلی بیشتر در خون حذف شده و همچنین هیچ دیالیز و پیوند کلیه مورد نیاز است.

نارسایی مزمن کلیه قابل درمان نیست، به طوری که بسیاری از بیماران به دیالیز شروع به حفظ زندگی خود را یک بار نارسایی انتهایی کلیه تشخیص داده می شود. دیالیز کلیه جوانب مثبت و منفی خود را دارد، و آن است که تنها گزینه برای نارسایی کلیه است. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که هنوز خروجی ادرار، آنها می توانند دیالیز جلوگیری از، حداقل کاهش فرکانس دیالیز، با بهبود بیمار کلیوی است.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مزایا دیالیز کلیه و منفی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.