آیا ممکن است برای کاهش کراتینین 12.5 بدون دیالیز ظرف یک ماه

دو شنبه 28 فروردين 1396
ن : lafee

آیا ممکن است برای کاهش کراتینین 12.5 بدون دیالیز ظرف یک ماه

این است که معمولا این باور بودند که creatinne بالا نشانه ای از سطح کراتینین بالا است. هنگامی که سطح کراتینین بالا بالاتر از حد طبیعی است، آن را نشان می دهد که عملکرد کلیه بیش از 50٪ آسیب دیده است. علاوه بر این، درمان معمول فقط دستیابی به عملکرد کاهش سطح کراتینین بالا، می تواند عملکرد کلیه تعمیر نیست، و در نتیجه سطح کراتینین بالا و بالاتر. به تازگی، یک بیمار خواسته که ممکن است برای کاهش کراتینین 12.5 بدون دیالیز در یک ماه.

همانطور که گفتم، به همین دلیل سطح کراتینین بالا اگر دانش آموز ممکن است در این واقعیت است که کلیه بیمار را نمی توان ترمیم قرار دارند. تا زمانی که کلیه تعمیر تعمیر است، سطح کراتینین بالا خواهد اساسا کاهش می یابد.

یک سری از درمان های طبیعی برای بیماران در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang اتخاذ وجود دارد و این درمانها در به بهبود عملکرد کلیه. مهمتر از همه، قبل از اتخاذ درمان برای تعمیر کلیه بیمار، سموم مختلف و ضایعات محصولات باید از بدن دفع می شود به طور کامل، به عنوان رسوب سموم و مواد زائد محصولات نه تنها باعث آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. به منظور کمک به بیماران سموم مختلف حذف از بدن به طور کامل، سموم، حذف درمان توسعه داده شده است برای روشن شدن دور سموم مختلف و ضایعات از بدن به طور کامل.

و پس از آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، بخار درمانی، دایره درمانی و طب سوزنی درمان به تصویب رسید برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان کار به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن به طور کامل است. هستند گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، گیاهان را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. علاوه بر این، پودر به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم، کمک می کند که برای ارائه خون کافی، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه نفوذ کند.

با استفاده از این درمان، آسیب بر روی عملکرد کلیه به تدریج بهبود یافت و پس از آن سطح کراتینین افزایش نیز می تواند به طور معمول کاهش می یابد.

آیا شما هنوز هم می توانید شک در مورد 12 کراتینین شود بدون دیالیز در یک ماه کاهش می یابد؟ آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی کمک به بیماران کاهش سطح کراتینین بالا اساسا. لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا ممکن است برای کاهش کراتینین 12, 5 بدون دیالیز ظرف یک ماه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.