ما می توانیم جلوی دیالیز دائمی با طب چینی

دو شنبه 28 فروردين 1396
ن : lafee

ما می توانیم جلوی دیالیز دائمی با طب چینی

دیالیز است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، کمک می کند که به کاهش سرعت پیشرفت بیماری و جلوگیری از آسیب بیشتر به عنوان آنجا که ممکن است استفاده می شود. حال، بسیاری از بیماران از اثرات نامطلوب آن رنج می برند، بنابراین، آنها مشتاق به دانستن می تواند ما دیالیز دائمی با طب چینی را متوقف کند.

بیشتر و بیشتر بیماران می خواهید امتحان کنید با طب چینی برای عملکرد قابل توجه آن در دوره نقاهت بیمار بر روی عملکرد کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. و هدف ما این است برای کمک به بیماران دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز. اما، به این معنا نیست که آن را می توانید کمک به بیماران متوقف دیالیز، از برخی از بیماران آن را برای سال ها یا ماه ها بسیاری از و می تواند آن را متوقف کند حق دور.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، یک سری از درمان های طبیعی اتخاذ شده اند به ترمیم آسیب در عملکرد کلیه و کمک به آنها عملکرد آن بهبود می یابند. قبل از اتخاذ درمان برای تعمیر کلیه بیمار، سموم مختلف و ضایعات محصولات باید از بدن به عنوان رسوب سموم و مواد زائد دفع محصولات به طور کامل نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. سموم-حذف درمان استفاده می شود برای دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

علاوه بر این، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که به بهبود عملکرد کلیه است. هستند گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. علاوه بر این، درمان های دیگر مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، دارو حمام، طب سوزنی درمان استفاده می شود به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

با کمک این درمان، کلیه بیمار می شود به طور طبیعی و به تدریج ترمیم. آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با kidneyfailurecn@hotmail.com رسیدگی کند. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ما می توانیم جلوی دیالیز دائمی با طب چینی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.