کراتینین 8.30 مبتلا به PKD: باید چه کار کنم حالا

یک شنبه 27 فروردين 1396
ن : lafee

کراتینین 8.30 مبتلا به PKD: باید چه کار کنم حالا

بیماری کلیه پلی کیستیک توسعه به نارسایی کلیه به راحتی و بدون مدیریت مناسب. هنگامی که سطح کراتینین بالا رخ می دهد، به این معنی که کلیه شما در حال حاضر آسیب دیده است. کراتینین 8.30 بدان معنی است که تعداد زیادی از سلول های کلیه و بافت مجروح و یا حتی مرده است. در حالی که، چه باید بیماران به کاهش کراتینین 8.30 مبتلا به PKD.

بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال کلیوی ژنتیکی است که در آن تعداد زیادی از کیست پر از مایع در کلیه، با گذشت زمان، کیست بیشتر و بیشتر به بزرگ و بزرگتر است. علاوه بر این، کیست بزرگ خواهد سلول ها و بافت نرمال ستم، و آسیب بیشتر به عملکرد کلیه است. که عملکرد کلیه مبتلا شده است، سطح کراتینین بالا رخ می دهد.

امروزه، دیالیز است که دیگر تنها گزینه برای بیماران به منظور کاهش سطح کراتینین بالا. در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شما فراهم می کند بسیاری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی. درمان های طبیعی عبارتند از سموم-حذف درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، طب سوزنی درمان.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند اثرات به کوچک شدن کیست های کلیه اساسا کنند. هستند گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد و پس از آن گیاهان هستند به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم، کمک می کند که برای ارائه خون، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه است.

علاوه بر این، انتخاب های دیگری مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان، مخلوط Maikang به تصویب رسید برای دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به تدریج. با اتخاذ این درمان، خون و اکسیژن کافی می تواند در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم تحویل. از یک طرف، آن را توقف رشد کیست های کلیه از طریق جلوگیری از مواد فعال در سلول های اپی تلیال از آزاد. از سوی دیگر، آن باعث دفع کیست مایع با جلوگیری از مواد فعال در سلول های اپی تلیال از آزاد.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونه درمان های طبیعی با مشکلات بیماری کلیوی مقابله؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین 8, 30 مبتلا به PKD: باید چه کار کنم حالا,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.