از دست دادن اشتها را پس از دیالیز با CKD

دو شنبه 19 فروردين 1392
ن : lafee

از دست دادن اشتها را پس از دیالیز با CKD

 از دست دادن اشتها را پس از دیالیز با CKD

از دست دادن اشتها را پس از دیالیز با CKD کمک می کند تا تشخیص بیماران ممکن است پریتونیت، سوء تغذیه و اورمی تجربه.

پریتونیت

دیالیز می تواند باعث برخی از عوارض جانبی خاص و پریتونیت است عوارض دیالیز است. از دست دادن اشتها و تهوع از علائم اولیه از پریتونیت. اگر شما هم با علائم دیگر، مانند درد شکم بعد از دیالیز را دنبال کنید، لطفا با دکتر خود تماس بگیرید در اسرع وقت.

در این شرایط، شما ممکن است با آنتی بیوتیک ها و موثرترین راه برای جلوگیری از پریتونیت تحت درمان قرار است به تجهیزات دیالیز خود را تمیز نگه دارید. شما می توانید راهنمایی که تجهیزات دیالیز از مراقبین سلامت خود را پاک.

سوء تغذیه

سوء تغذیه بسیار شایع است و به شدت با خطر بالاتر مرگ و میر در جمعیت تحت همودیالیز می باشد. بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی توصیه به پیروی از یک رژیم غذایی خاص که ممکن است منجر به سوء تغذیه کمک. سوء تغذیه نیز یک علت عمده برای از دست دادن اشتها برای بیماران دیالیزی است.

بدین ترتیب، رژیم غذایی برای بیماران CKD تنها در آسیب کلیوی نباید تمرکز، بلکه همچنین به جلوگیری از عوارض جانبی بالقوه. بگذارید دقیق وضعیت پزشکی خود را زیر و دریافت یک رژیم غذایی توصیه می شود.

ارومیه

بعضی از مردم می گویند که این علامت برای دوز مکرر از دیالیز افزایش می یابد. با این حال، دوز بالاتر دیالیز در بیماران تحت همودیالیز استاندارد بود به میزان قابل توجهی با بهبود اشتها همراه است. با این حال، این علائم بیشتر احتمال دارد که با اثر خستگی بعد از دیالیز در مورد کاهش اشتها، که معمولا در اورمی دیده می شود، توضیح داده می شود.

همچنین، بسیاری از عوامل تصادفی است که می تواند کمک به از دست دادن اشتها در بیماران مبتلا به CKD به شرح زیر وجود دارد:

- داروها

- سرطان

- بارداری

- استرس

- اضطراب

- نوسانات خلقی

علت خود را برای از دست دادن اشتها را پیدا کردید؟ شما داستان را به اشتراک بگذارید و ما در اینجا برای کمک به! بسیاری از گیاهان طبیعی کمک به کاهش این علایم در دیالیز با بیماران CKD و شما می توانید یک فهرست گیاه، اگر شما علاقه، به اشتراک گذاری پیام خود را در زیر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.