نارسایی کلیه مرحله نهایی با دیالیز 5 سال: آیا خیلی دیر به درمان بهتر

یک شنبه 27 فروردين 1396
ن : lafee

نارسایی کلیه مرحله نهایی با دیالیز 5 سال: آیا خیلی دیر به درمان بهتر

به تازگی، یک مرد به ما یک پیام در مورد پدر را ترک کرد. بیمار 65 ساله است و او دیالیز برای تقریبا 5 سال بود. از آنجا که او یک زندگی پر از بدبختی با دیالیز، او مشتاق برای پیدا کردن درمان بهتر برای کمک به او را به دور از دیالیز است.

اگر او تا به دیالیز به مدت 5 سال، او ممکن است هیچ خروجی ادرار و یا فقط مقدار کمی از ادرار است. اگر او تا به مقدار کمی از ادرار، به این معنی که هنوز هم وجود دارد خون عبور از کلیه است. و پس از آن ما می توانیم کمک به تعمیر او سلول های بیمار و بافت در کلیه خود و بهبود عملکرد آن، که باعث می شود خون بیشتری عبور هر چند کلیه، به عنوان یک نتیجه، شما دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز. بنابراین، اگر شما پیدا شده است که شما به بیماری های کلیوی، شما نیاز به دریافت درمان در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر است. لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، یک سری از درمان های طبیعی اتخاذ شده اند بهبود عملکرد کلیه. اول از همه، سموم مختلف و ضایعات محصولات باید از بدن دفع می شود به طور کامل، از رسوب سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. سموم-حذف درمان به تصویب رسید به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل، کمک می کند که کلیه بیمار تعمیر.

علاوه بر این، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان به بهبود عملکرد کلیه است. این یک برنامه خارجی است و گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. و پس از آن، از پودر به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. علاوه بر این، دارو حمام، حمام پا، طب سوزنی درمان، داغ فشرده درمان استفاده می شود به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. استفاده از این درمان کمک به ترمیم سلول های بیمار و بافت در داخل کلیه و کمک به آنها بهبود عملکرد کلیه.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با مشکلات بیماری کلیوی مقابله؟ لطفا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه مرحله نهایی با دیالیز 5 سال: آیا خیلی دیر به درمان بهتر,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.