دیالیز علل سرگیجه و تهوع

شنبه 26 فروردين 1396
ن : lafee

دیالیز علل سرگیجه و تهوع

دیالیز قرار است به بیماران احساس راحتی بیشتری با از بین بردن تجمع بیش از حد آب، الکترولیت ها و ضایعات سوخت و ساز بدن از خون است. با این حال در واقعیت بیماران دیالیزی اغلب بسیاری رنج می برند به دلیل دیالیز به ویژه کسانی که در دیالیز برای سال بوده است. این نادر نیست که بیماران خستگی، تهوع، سرگیجه پس از دیالیز احساس خواهد شد.

دیالیز و سرگیجه

سرگیجه به دلیل فشار خون پایین است که یکی از شایع ترین عوارض جانبی دیالیز. دلایل بسیاری از فشار خون پایین در دیالیز وجود دارد و می توان آن به دلیل فوق العاده تصفیه خیلی سریع یا بیمار وفق دهند به استات مایع دیالیز.

همه ما می دانیم که فشار خون بالا برای بیماران کلیوی بسیار مضر است، زیرا فشار خون بالا یکی از علل عمده مشکل کلیه است و آن را تسریع خواهد کرد اسکلروز گلومرولی و پیشرفت بیماری اگر به خوبی کنترل نمی شود.

فشار خون پایین نیز بسیار مضر است. این می تواند باعث سرگیجه، خستگی، سردرد، از دست دادن اشتها شود و در شرایط جدی از آن می توانید مشکل در تنفس یا حتی ضعف شود.

فشار خون پایین می تواند گردش خون آهسته شود. این می تواند ذخیره خون، اکسیژن و تغذیه دیگر به کلیه ها را تحت تاثیر قرار و تخلیه دی اکسید کربن و دیگر زباله های سوخت و ساز بدن و سموم را تحت تاثیر قرار. درمان به موقع باید با توجه به و یا می تواند خسارت کلیوی را بدتر کند.

دیالیز و حالت تهوع

تهوع در دیالیز به طور عمده به سندرم عدم تعادل دیالیز است که اغلب بسیار رایج در میان بیماران دیالیزی به علت است. بیماران اغلب تهوع، استفراغ، بی قرار و در شرایط جدی آنها می توانند تیک، تحریکپذیری، کما یا حتی مرگ دارند.

علاوه بر این برخی اقدامات اضطراری برای مقابله با این عوارض جانبی و عوارض دیالیز، ترکیبی مناسب با داروهای چینی تا حد زیادی می تواند باعث سرگیجه، تهوع، استفراغ و عوارض جانبی دیگر زنده کرده ام. چه بیشتر، داروهای چینی می تواند آسیب دیده را ترمیم بافت کلیوی کمک و بازیابی عملکرد کلیه به طوری که برای کمک به بیماران مبتلا به تدریج فرکانس دیالیز کاهش و یا حتی خلاص شدن از شر دیالیز اگر بیماران فقط دیالیز آغاز شد و هنوز برخی از توابع باقی مانده کلیه وجود دارد است.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز علل سرگیجه و تهوع,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.