امید به زندگی پس از قطع دیالیز

شنبه 26 فروردين 1396
ن : lafee

امید به زندگی پس از قطع دیالیز

امید به زندگی پس از قطع دیالیز چیست؟ دیالیز برای افراد مبتلا به کلیه طور کامل شکست خورده است، به عنوان آن می تواند جایگزین کلیه به حذف مواد زائد را از خون. با این حال، با دیالیز زندگی دشوار است، بسیاری از بیماران می خواهم به آن را متوقف کند پس از تحت آن را برای یک زمان خاص. خب پس، چه خواهد شد پس از قطع دیالیز اتفاق می افتد؟

ما می دانیم که بعد از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را متوقف ادامه دیالیز، مواد زائد در خون ساخت تا. این زباله ها، از جمله برخی از سموم، گردش خون و آنها ممکن است تقریبا در هر نقطه از بدن ما دریافت کنید. هنگامی که آنها باعث خسارت در ارگان های داخلی ما، ما را از بافت سلامت بیشتر رنج می برند. موارد زیر از شرایط ممکن است که افرادی که نارسایی کلیه را متوقف کرده اند ممکن است تجربه عبارتند از:

1. بیماری های قلب و عروق مانند نارسایی قلبی: کلیه کمک به تنظیم فشار خون و کلیه ها شکست خورده می توانید آن تابع بازی خوب نیست. در نتیجه، فشار خون بالا رخ می دهد. علاوه بر این، بدون عملکرد موثر کلیه، سدیم و فسفر بیش از حد ساخت تا در خون، که همچنین می تواند خطر ابتلا به بیمار از بیماری های قلبی و عروقی را افزایش دهد.

2. مشکل دستگاه گوارش: مشکل گوارشی مشترک شامل تهوع، استفراغ، بی اشتهایی و مزه بد در دهان و غیره.

3. نفس سخت

4. کم خونی جدی است که شما به نظر می رسد رنگ پریده، احساس خستگی به راحتی و به همین ترتیب.

5. شما همچنین ممکن است درد استخوان، مشکلات در کار و برخی از مشکلات استخوان دیگر را تجربه کنند.

6. کاهش میل جنسی یا ناتوانی جنسی.

7. حافظه ضعیف، بی خوابی، مشکلات در تمرکز و واکنش کند و به همین ترتیب.

همه بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در معرض خطر ابتلا به شرایط فوق در مقایسه با افرادی که در دیالیز هستند، این که دیالیز را متوقف کرده اند، آنها عارضه فوق به راحتی بیشتری را تجربه هستند، اما.

دیالیز یک راه حل کامل و بلند مدت برای نارسایی کلیه است. اما برای این که کلیه را به طور جدی آسیب دیده است، دیالیز برای بیمار لازم و مفید است. بنابراین، لطفا دیالیز بدون اجازه شما به دکتر متوقف نمی معمولی.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: امید به زندگی پس از قطع دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.