شنبه 26 فروردين 1396
ن : lafee

آیا راه دیگری برای کمک به من انجام دیالیز نمی وجود دارد

در سال های اخیر، درک عمومی از اجتناب از دیالیز به طور قابل توجهی بهبود یافته است. آنها تلاش خود را برای پیدا کردن یک درمان جایگزین برای دیالیز. آیا راه دیگری برای کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه و ترویج وضعیت کلی بیماری.

اول از همه، شما باید آن را به روشن که به همین دلیل بیماری کلیوی را نگه می دارد رو به وخامت ممکن است در این واقعیت است که بیش از حد بسیاری سموم و مواد زائد و محصولات ساخت تا به خون شما وجود دارد از رسوب سموم نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه دروغ و بافت، بلکه بهره وری از درمان های دیگر تاثیر می گذارد. بنابراین، دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات نقش مهمی در کمک به تعمیر بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه ایفا می کند. بر اساس این هدف، سموم، حذف درمان به تصویب رسید به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

علاوه بر این، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به تصویب رسید به بهبود عملکرد کلیه. این یک برنامه خارجی است و گیاهان فوق العاده ای حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. و پس از آن، از پودر به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. در همان زمان، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده به طور مستقیم.

علاوه بر، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان و بخار درمانی استفاده می شود به بهبود عملکرد کلیه به تدریج.

با استفاده از این روش های درمان، زمان دیالیز تواند کاهش می یابد و یا حتی همراه با بهبود عملکرد کلیه را متوقف کرد. آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با بیماری کلیوی مقابله؟ لطفا تماس واتساپ: 8615233618520. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.