می توانید درمان طبیعی راهنما کلیه من به من نگه از دیالیز

جمعه 25 فروردين 1396
ن : lafee

می توانید درمان طبیعی راهنما کلیه من به من نگه از دیالیز

به عنوان بیشتر و بیشتر بیماران دارند دیالیز، آنها متوجه می شوند که دیالیز یک کابوس برای آنها است. آنها مشتاق به دانستن است هر درمان های طبیعی کمک کلیه ام از دیالیز است.

دیالیز تنها جایگزینی کلیه برای دفع سموم و مواد زائد است، آن است که یک درمان برای تعمیر کلیه بیمار است. سموم و مواد زائد محصولات از بدن توسط دیالیز در این زمان دفع می شود، سموم و مواد زائد هنوز هم ساخت تا به بدن خود را در زمان های دیگر است. بنابراین، دیالیز است یک راه اساسی برای مقابله با بیماری کلیه است. در یک روز، عملکرد کلیه خود را اجرا خواهد همراه با دیالیز و خروجی ادرار خود را کمتر و کمتر می شود. به عنوان یک نتیجه، پیوند کلیه تنها گزینه خود را.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، تعدادی از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی اساسا.

سموم-حذف درمان است توسعه یافته برای دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. این درمان است که در دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل، که نه تنها مانع از آسیب بیشتر در عملکرد کلیه هدف است، اما همچنین بر بهره وری از درمان های دیگر.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان کار به بهبود عملکرد کلیه به بازسازی سلول های بیمار و بافت های کلیوی است. این یک برنامه خارجی است و داروهای گیاهی متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به بهبود بهره وری و سپس پودر به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. دیالیز می تواند با بهبود عملکرد کلیه اجتناب شود.

kidneyfailurecn@hotmail.com، واتساپ:: +8615233618520 برای اطلاعات بیشتر، شما می توانید ما ایمیل مشورت کنید.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: می توانید درمان طبیعی راهنما کلیه من به من نگه از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.