FSGS در کودکان مبتلا به سردرد، تهوع و خستگی

دو شنبه 19 فروردين 1392
ن : lafee

FSGS در کودکان مبتلا به سردرد، تهوع و خستگی

 FSGS در کودکان مبتلا به سردرد، تهوع و خستگی

بیماری کلیه یک بیماری سیستمیک پزشکی است. FSGS یک مثال معمول است که باعث می شود کودکان تجربه سردرد، حالت تهوع و خستگی است.

FSGS باعث فیلتر ناکارآمد مواد زائد از خون است که در عوض باعث می شود که علائم زیر است.

سردرد

کلیه ها اندام های مهم است که بیش از 1 میلیون گلومرولها در هر یک از آنها تشکیل شده است. گلومرول کار برای فیلتر کردن سموم از خون و ایجاد محیط داخلی خود را تمیز و سلامت است. با این حال، در بیماران مبتلا به FSGS، بخشی از گلومرول زخم و موفق به عمل است. این باعث می شود مواد سمی در خون است. هنگامی که آن را بر خون در سر، سردرد را زیادی بیماران رنج می برند.

تهوع

سموم در خون، علت حالت تهوع در کودکان بیماران مبتلا به FSGS است. علاوه بر این، تورم ماشه امکان پذیر است. تورم یک علامت شایع در بیماران مبتلا به FSGS است. شما ممکن است ورم در پاهای شما، پاها، صورت، چشم و غیره، با این حال، با آزمایشات اسکن، دکتر شما نیز می تواند تورم در اندام های داخلی خود را پیدا کنید. اگر orangs گوارش شما متورم، تهوع "دوست عادی" برای شما خواهد بود.

خستگی

خستگی مداوم می تواند یکی از علائم ناتوان کننده ترین بیماری مزمن کلیه است. خستگی در FSGS اغلب با کم خونی ناشی از - کمبود اکسیژن سلولهای قرمز خون است. کم خونی آغاز می شود در اوایل بیماری های کلیه، و تمایل به بدتر شدن کلیه از دست دادن عملکرد و تولید اریتروپویتین (EPO).

سردرد، تهوع، خستگی می تواند به آرامی و شما ممکن است بدانید آن است که یک نشانه ارزش گفتن دکتر خود در مورد. علاوه بر این، سایر علائم خفیف هستند که معمولا توسط کودکان و یا پدر و مادر خود را belittled وجود دارد. اگر شما هر گونه تغییر در فرزندان خود را، لطفا با دکتر خود صحبت کنید و یا ترک یک پیام زیر. و ما خوشحالیم برای کمک به تجزیه و تحلیل آن را برای شما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.