چگونه دیالیز درمان نارسایی کلیه

چهار شنبه 23 فروردين 1396
ن : lafee

چگونه دیالیز درمان نارسایی کلیه

دیالیز مهم و در برخی موارد درمان لازم برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. آن را به عنوان یک کلیه مصنوعی به تعویض قطعات از عملکرد کلیه از دست داده به حذف آب بیش از حد، الکترولیت ها، ضایعات سوخت و ساز بدن و سموم را از بدن خارج طوری که برای کاهش کراتینین بالا و BUN، پاک کردن جریان خون بیمار، بهبود می یابند مانده آب، الکترولیت توابع و اسید و باز و همچنین اصلاح اختلالات متابولیک.

در برخی از موارد، دیالیز لازم است و یا زندگی بیمار ممکن است تهدید می شود. در صورت شرایط بیماری زیر و اگر داروها می توانند بیماری را کنترل کنید، دیالیز خواهد شد توسط نفرولوژیست دستور داد.

نیتروژن اوره خون بالاتر از 20 است و کراتینین سرم بالاتر از 400 است

هیپرکالمی (بیش از 6.5)

الیگوری، آنوری و تورم شدید

نارسایی قلبی حاد، ادم ریوی، ادم مغزی

فشار خون بالا

اسیدوز متابولیک

پریکاردیت، خونریزی از دستگاه گوارش و علائم در سیستم عصبی مرکزی

علت، در صورت از علائم ذکر شده در بالا، بیماران باید بلافاصله به بیمارستان بیماری های کلیوی محلی به دریافت درمان به موقع و مناسب. داروها برای اولین بار داده خواهد شد و اگر شرایط بیماری نمی تواند کنترل شود و یا حتی بدتر شده، دیالیز بسیار مهم است که برای نجات زندگی بیماران.

دیالیز یکی از مهم فن آوری تصفیه خون است و می تواند کمک به ایجاد یک محیط مساعد داخلی برای درمان موثرتر به اثرات برای تعمیر خسارت کلیوی و بهبود عملکرد کلیه. حال، دیالیز می تواند نارسایی کلیه را درمان نمی و عملکرد کلیه خواهد کاهش مداوم را تجربه کنند.

اگر بیماران آگاه باشید که دیالیز نمی تواند کمک کند آنها را جلوگیری از بدتر شدن شرایط بیماری و درمان موثرتر دریافت می شوند به بهبود عملکرد کلیه خود هستند، بیماران می توانند از شر دیالیز است. اما فرض این است که آنها را وابسته به دیالیز نمی شود و هنوز هم واحد های عملکردی کلیه وجود دارد.

اطلاعات بیشتر در مورد نارسایی کلیه دیالیز بیمار، لطفا ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، واتساپ: 8615233618520.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه دیالیز درمان نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.