چیزی است که شما باید در مورد دیالیز بدانید

چهار شنبه 23 فروردين 1396
ن : lafee

چیزی است که شما باید در مورد دیالیز بدانید

کلیه بسیاری از نقش. یکی از ضروری است برای تنظیم تعادل مایعات. این کار با تنظیم ادرار که به طور روزانه تولید شده است. در روزهای گرم، بدن بیشتر عرق می، آب به طوری که کمتر نیاز به توسط کلیه ها تخلیه شود. در روزهای سرد، در راه دور دیگر، آب بدن کمتر عرق و بیشتر باید برداشته شود. کلیه تنظیم تعادل مایعات بدن را توسط تنظیم خروجی ادرار. علاوه بر این، کلیه ها حذف سموم زباله در بدن تولید در روند سوخت و ساز بدن. زباله جمع زمانی که کلیه ها کار نمی به اندازه کافی. ضایعات بیش از حد در بدن باعث یک بیمار به استفراغ، خارش دار بر روی پوست خود، فقیر در اشتها و بسیاری از مشکلات دیگر.

در حالی که دیالیز پاک خون خود و حذف مایعات اضافی، کلیه توابع دیگر است که می تواند توسط دیالیز نمی توان جایگزین، مانند تولید هورمون های مهم (به عنوان مثال، اریتروپویتین)، به طوری که بسیاری از داروهایی که بیماران دیالیز کلیه تجویز خواهد شد.

هنگامی که من در دیالیز هستم، خواهد کلیه من بهتر؟

احتمال آن که کلیه بهتر خواهد شد بستگی دارد که چه چیزی باعث نارسایی کلیه خود را. نارسایی کلیه است به دو دسته عمده، نارسایی کلیه حاد و نارسایی مزمن کلیه تقسیم شده است. کلیه حاد معمولا موقتی است. نارسایی مزمن کلیه به معنی زوال تدریجی از کلیه که معمولا بهبود نمی یابد.

اگر من دیالیز را متوقف کند؟

دیالیز یک درمان برای نارسایی کلیه است. دیالیز کمک می کند تا سموم و مایع اضافی تخلیه به خارج از بدن، کمک خواهد کرد مردم برای زندگی طولانی. با یا بدون دیالیز، کلیه ادامه خواهد داد به سقوط است. اگر افرادی که در دیالیز تعمیر و نگهداری از آن را متوقف کند، سموم و مایع به سرعت می توانید ساخت تا در بدن، و بدون مدیریت الکترولیت، در نتیجه می تواند کشنده باشد. اگر مردم برای درمان جایگزین به دنبال، آن را باید در اسرع وقت می باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد نارسایی کلیه دیالیز بیمار، لطفا ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com، واتساپ: 8615233618520.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چیزی است که شما باید در مورد دیالیز بدانید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.