راه دیگری برای مقابله با نارسایی کلیه به جز دیالیز وجود دارد

سه شنبه 22 فروردين 1396
ن : lafee

راه دیگری برای مقابله با نارسایی کلیه به جز دیالیز وجود دارد

دیالیز است که معمولا مورد استفاده برای مقابله با مشکل بیماری های کلیوی، کمک می کند که بیماران یک زندگی بهتر. با این حال، دیالیز است راه مناسب برای درمان بیماری کلیه است. با دیالیز، بیماران مبتلا همیشه از نشانه ها و عوارض مختلف رنج می برند. در حالی که، بیماران بدانم که راه دیگری برای مقابله با نارسایی کلیه به جز دیالیز وجود دارد؟ لطفا واتساپ / ویچت + 008615233618520 اضافه کنید.

دیالیز یک راه است که تعداد زیادی از ضایعات محصولات سپرده در خون از بدن همراه با ماشین دیالیز حذف شده است. اما، دیالیز میتوانید اندازه کوچک از مواد سمی، مانند کراتینین، اوره خون و آب و اندازه بزرگ از مواد سمی از بین بردن در خون ساخت، ساخت آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت. چه تر است، تا زمانی که بیماران شروع دیالیز، از آن دشوار خواهد بود برای بیماران به دور از دیالیز است. خروجی ادرار خود را کمتر و کمتر با هم که شما در دیالیز هستند تبدیل شده است.

بنابراین، آیا راهی برای بیماران به دور از دیالیز وجود دارد؟

در چین، بسیاری از کارشناسان کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang با هم کار کنند برای سالهای زیادی و سپس آنها یک درمان طبیعی بر اساس طب سنتی چینی را توسعه دهد. این درمان به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.

این یک درمان بی خطر و طبیعی است. در این روش درمانی، داروهای گیاهی هستند متعدد حاوی در این درمان وجود دارد. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر با ماشین ویژه تصفیه شده، تا که به بهبود کارایی آن است. علاوه بر این، پودر اغلب به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده، از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو کیسه دارو جمع آوری شده، مواد فعال خواهد شد و پس از آن نفوذ می کنند ضایعات کلیوی به طور مستقیم، به طوری که برای دستیابی به عملکرد ترویج گردش خون، گسترش گردش خون، ضد التهاب، ضد انعقاد. در نتیجه، سلول های بیمار و بافت می توان به طور طبیعی بهبود و اساسا، دیالیز می تواند با بهبود عملکرد کلیه اجتناب شود.

آیا شما هنوز هم شک دارند در مورد هر راه برای مقابله با بیماری کلیه به جز دیالیز وجود دارد؟ لطفا وضع موجود خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: راه دیگری برای مقابله با نارسایی کلیه به جز دیالیز وجود دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.