آیا راهی جایگزین برای دیالیز کلیه وجود دارد

سه شنبه 22 فروردين 1396
ن : lafee

آیا راهی جایگزین برای دیالیز کلیه وجود دارد

دیالیز یک روش مشترک برای بیماران به از بین بردن ضایعات محصولات مختلف و مواد سمی، تا که به بطور منظم احساس برخی علائم مسمومیت و جلوگیری از برخی عوارض است. با این حال، دیالیز است یک درمان مناسب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نیست. بنابراین، بیشتر و بیشتر بیماران بدانم که هر راه دیگری برای دیالیز کلیه وجود دارد؟

دیالیز یک روش درمان برای از بین بردن ضایعات محصولات مختلف و مواد سمی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. دیالیز میتوانید ضایعات محصولات مختلف و مواد سمی از بدن از بین بردن، تا که به کاهش برخی علائم مسمومیت و جلوگیری از برخی عوارض.

راه های جایگزین برای دیالیز کلیه چیست؟

پیوند کلیه می تواند یک روش درمانی برای بیماران که می خواهد برای جلوگیری از دیالیز. پیوند کلیه یک روش که در آن یک کلیه به بدن به جای یکی از بیمار قرار داده شد است. با پیوند کلیه، همیشه یک فرصت است که پیوند کلیه خواهد بافت های بدن خود را رد می کنند، که در آن زمان، هیچ گزینه های دیگر برای شما، اما به دیالیز و یا به دنبال کلیه یکی دیگر از برای حفظ زندگی وجود دارد. با پیوند کلیه، کیفیت زندگی بیماران و امید به زندگی نمی توان بهبود یافته زیادی.

به عنوان طب چینی اهمیت بسیار جهان به دست آورد، بسیاری از بیماران تمایل به انتخاب طب چینی برای درمان بیماری کلیوی هستند. علاوه بر این، بسیاری از کارشناسان کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang با هم کار کنند برای سالهای زیادی و پس از آن توسعه یک درمان طبیعی بر اساس طب چینی. این درمان به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. این یک برنامه خارجی است. در این روش درمانی، داروهای گیاهی هستند متعدد حاوی در این درمان وجود دارد و آنها اغلب به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، التهاب و انجامشده انعقادی در خون، سلول های کلیه و بافت می توان به طور طبیعی و به تدریج ترمیم. با بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید دیالیز به عنوان آنجا که ممکن است، اجتناب کنند.

آیا شما هنوز هم راه شک در مورد جایگزین برای دیالیز کلیه، لطفا وضع موجود خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا راهی جایگزین برای دیالیز کلیه وجود دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.