FSGS و درد کلیه

دو شنبه 19 فروردين 1392
ن : lafee

FSGS و درد کلیه

 FSGS و درد کلیه

درد کلیه معمولا را در پهلو تجربه و در پشت، که ممکن است یک "دوست عادی" برای بیماران مبتلا به FSGS.

برخی از علل وجود دارد که ممکن است FSGS بیماران دچار درد کلیه.

عفونت کلیه

عفونت کلیه تجربه های مشترک برای هر بیمار مبتلا به انواع بیماری های کلیه است. عفونت کلیه ها توسط باکتری هایی است که سفر مجرای ادرار به مثانه و کلیه ها را آلوده ایجاد می شود. این ممکن است احساس تیز یا شدید، کسل کننده نیست و درد است.

سنگ کلیه

به دلیل تغییرات ایجاد شده توسط FSGS، سنگ کلیه نیز عارضه شایع در بیماران است. درد ناشی از سنگ کلیه معمولا توسعه چون سنگ مسدود کردن بخشی از دستگاه ادراری، معمولا حالب که کلیه را به مثانه متصل است. درد ناشی از سنگ کلیه است که معمولا تیز و شدید است و ممکن است در امواج. این است که به عنوان کولیک کلیوی شناخته شده است.

اگر شما دچار درد کلیه به همراه FSGS، شما به دنبال مراقبت های پزشکی حق دور. شما می توانید اطلاعات پزشکی خود را در زیر ترک کرده و ما در اینجا و خوشحالم که برای کمک به پیدا کردن علت زمینه ای. تماس با ما EMAI: kidneyask@hotmail.com

آیا هیچ راه حل برای درد کلیه در FSGS؟

گیاهان

بیش از قرن ها، گیاه شناس ترین گیاهان به نفع سلامت کلیه را شناسایی کرده اند. برخی از گیاهان خاص به تمیز کردن کلیه ها، کاهش درد کلیه و تغییرات برای ابتلا به بیماری مزمن کلیوی را کاهش دهد.

پرهیز از الکل

الکل در واقع دست رفتن آب بدن و کلیه شما را به کار بیش از حد زمان به نگه داشتن پارامترهای خون حیاتی در محدوده تنگ. نوشیدن الکل می تواند به کلیه ها و تحریک و درد کلیه را بدتر کند.

ایمن درمانی

درمان علت ریشه ای، راه را برای معکوس کردن علائم بیماری کلیه است. FSGS است که توسط سیستم ایمنی بدن اختلال زمینه ای ایجاد می شود. ایمونوتراپی کمک می کند تا هر دو سیستم ایمنی بدن و آسیب کلیه، که می تواند بازیابی از علائم به طور طبیعی در بدن به معکوس.

به عنوان ایمونوتراپی است biotherapy که هیچ عوارض جانبی عمده ای را نشان می دهد، آن را یک هدیه محبوب برای کودکان بیماران می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.