چه چیز دیگری می تواند انجام شود برای کاهش کراتینین 596 بدون دیالیز

سه شنبه 22 فروردين 1396
ن : lafee

چه چیز دیگری می تواند انجام شود برای کاهش کراتینین 596 بدون دیالیز

سلام، پدر من گفته شده است او کراتینین 596 و او نیاز به دیالیز اما او به آن را دارند چه چیز دیگری می تواند انجام شود به منظور کاهش کراتینین بدون دیالیز، لطفا کمک خودداری کرده است. این یک پیام به جا مانده از پسر یک بیمار است. اگر شما مشکل مشابه به عنوان این مقاله گفت، لطفا اضافه کردن واتساپ / وایبر +008615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر.

در چین، گزینه های دیگر برای بیماران به کاهش سطح کراتینین بالا بدون انجام دیالیز، از جمله سموم-حذف درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، طب سوزنی درمان، Maikang مخلوط، بخار درمانی، دارو حمام، حمام پا وجود دارد.

هستند گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، این داروهای گیاهی برای اختراع ثبت شده در یک فرایند انتخاب شده است. با کمک تجهیزات پیشرفته، خون و اکسیژن کافی می تواند در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم تحویل. با این حال، قبل از اتخاذ درمان به بهبود عملکرد کلیه، سموم مختلف و ضایعات باید از بدن دفع می شود به طور کامل، قبل از اتخاذ درمان برای تعمیر آسیب کلیه ها، سموم مختلف و ضایعات محصولات باید از بدن دفع می شود به طور کامل، به دلیل رسوب مواد سمی و محصولات ضایعات نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. بر اساس این هدف، سموم، حذف درمان است توسعه یافته برای دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

علاوه بر این، درمان های طبیعی استفاده شود به بهبود عملکرد کلیه با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است به بهبود عملکرد کلیه از طریق یک راه از گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، التهاب و انجامشده انعقادی در خون. با اتخاذ این درمان، سموم مختلف و ضایعات محصولات می شود از بدن دفع می شود به طور کامل و سپس عملکرد کلیه خود را می تواند بازیافت شود. در آن زمان، شما ممکن است دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با مشکلات بیماری کلیوی مقابله؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه چیز دیگری می تواند انجام شود برای کاهش کراتینین 596 بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.