چگونه می توانم کنترل گرفتگی عضلات در طول دیالیز

سه شنبه 22 فروردين 1396
ن : lafee

چگونه می توانم کنترل گرفتگی عضلات در طول دیالیز

در حال حاضر، دیالیز است که اغلب برای افراد نارسایی کلیه پیشنهاد شده است. در برخی موارد، دیالیز می تواند به نفع بیماران، در همان زمان، آن را نیز باعث می شود بیماران از یک سری از عوارض جانبی رنج می برند. گرفتگی عضلانی یکی از رایج ترین، که باعث می شود بیماران می خواهند بدانند که چگونه می توانند در طول دیالیز کنترل گرفتگی است.

آیا می دانید چرا شما از گرفتگی در طول دیالیز رنج می برند؟

دیالیز عملیاتی است که از طریق فهرست آنلاین خون خود را به طوری که برای دفع سموم و مواد زائد محصولات است. با این حال، در طول فرآیند فیلتر کردن، مواد دیگر مانند کلسیم و پروتئین نیز به بیرون از بدن دفع شود. بدون کلسیم کافی در خون، بیماران اغلب در معرض خطر به از گرفتگی عضلانی رنج می برند را اجرا کنید.

چگونه می توان آنها گرفتگی در طول دیالیز را کنترل کند؟

اگر شما انجام دیالیز است، همیشه یک شانس است که شما از گرفتگی رنج می برند. اگر شما می خواهید برای کاهش گرفتگی عضلات، شما بهتر دیالیز کمتر بود یا توقف دیالیز، که نیاز شما را عملکرد کلیه را تا حد امکان بهبود بخشد.

با توجه به این شرایط، تعدادی از کارشناسان کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang یک سری از درمان های طبیعی بیش از 20 سال افتتاح شد. درمان های طبیعی عبارتند از سموم-حذف درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، Maikang مخلوط.

کارشناسان کلیوی اشاره می کنند که به همین دلیل بیماری کلیوی را نگه می دارد رو به وخامت ممکن است در این واقعیت از رسوب از سموم و مواد زائد در خون نهفته است. بنابراین، پاکسازی دور سموم مختلف و ضایعات از بدن نقش مهمی در کمک به تعمیر بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه ایفا می کند. و پس از آن، دیگر درمان های طبیعی استفاده شود به بهبود عملکرد کلیه. این درمان هم ترکیب می شوند برای کمک به بیماران گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، بطور منظم احساس التهاب و انعقادی در خون. بیش از یک ماه، وضعیت بیماری خود را می شود ملاحظه ای بهبود یافته و پس از آن برخی از علائم می شود خاطرات خود را زنده زیادی. همراه با بهبود عملکرد کلیه، شما ممکن است دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز.

آیا شما هنوز هم شک در مورد چگونه می توان آنها را کنترل گرفتگی در طول دیالیز؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توانم کنترل گرفتگی عضلات در طول دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.