هر احتمالی به خوبی زندگی می کنند برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز چه کسی می تواند به یاد نم

دو شنبه 21 فروردين 1396
ن : lafee

هر احتمالی به خوبی زندگی می کنند برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز چه کسی می تواند به یاد نم

دیالیز است که معمولا برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود برای زندگی بهتر، با این حال، به دلایل مختلف، بیشتر از بیماران تمایلی به انجام دیالیز هستند. برای کسانی که نمی خواهند به دیالیز، هر احتمالی برای آنها را به حفظ زندگی وجود دارد؟

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، یک سری از درمان های طبیعی اتخاذ شده است برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی برای مقابله با درمان های دیگر. این درمان به بیمار فرصتی برای زندگی یک زندگی عادی بدون دیالیز. درمان برای بیماران استفاده می شود برای پوشش سموم-حذف درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان، بخار درمان.

اول از همه، سموم و مواد زائد سپرده در خون باید از بدن دفع می شود به طور کامل از رسوب سموم و مواد زائد نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از گزینه های درمان دیگر. در نتیجه، دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات نقش مهمی در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه ایفا می کند. بر اساس این هدف، سموم، حذف درمان برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی افتتاح کرد.

علاوه بر این، درمان های طبیعی می تواند تابعی از ترویج عملکرد کلیه به تدریج در یک محیط داخلی تمیز و سلامت دست یابد. درمان های طبیعی شامل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، بخار درمان.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک برنامه خارجی، که می تواند بیمار سود زیادی برای تعمیر کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه است. هستند گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. علاوه بر این، پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. از طریق یک راه از گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، اهانت آمیز ماتریس extrecellular، خون کافی و اکسیژن که در داخل کلیه تحویل داده است. این درمان همراه با سایر درمان ها است که نظام برای حل مشکلات خود به کار برد.

بسیاری از درمان های طبیعی بیماران می توانید استفاده کنید برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد، لطفا زمان به کم کردن سرعت وضعیت بیماری تا حد امکان برای جلوگیری از آسیب بیشتر است. لطفا وضع موجود خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هر احتمالی به خوبی زندگی می کنند برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز چه کسی می تواند به یاد نمی وجود دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.