تورم پا و مچ پا در دیالیز: علل و درمان

یک شنبه 20 فروردين 1396
ن : lafee

تورم پا و مچ پا در دیالیز: علل و درمان

هدف اصلی از دیالیز است برای کمک به بیماران بطور منظم احساس برخی علائم مسمومیت، اما برخی از بیماران که آنها در حال تجربه تورم در پا و مچ پا در دیالیز شکایت دارند. کارشناسان کلیه از هدف بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang یک توضیح جدید برای علت و درمان ورم در پاها تا مچ در دیالیز.

علت تورم و مچ پا در دیالیز چیست؟

برای بیماران مبتلا به دیالیز، آنها اغلب دیالیز ناکافی را تجربه کنند. دیالیز ناکافی یک بیماری است که در آن تعداد زیادی از سموم، ضایعات محصولات و مایع اضافی را بسیار نمی تواند خارج از بدن حذف می شود به اندازه کافی است. در نتیجه، مایع اضافی بسیار ساخت تا در بدن، بیماران منجر به تجربه تورم در بدن است. و پس از آن، به دلیل گرانش، تورم اغلب در پاها و مچ پا اتفاق می افتد.

درمان تورم و مچ پا در دیالیز چیست؟

از آنجا که دیالیز می تواند بیماری کلیوی را درمان نمی اساسا، تصفیه خون بسیار برای بیماران توصیه می شود. تصفیه خون به درمان پیشرفته ترین در جهان است و آن را بهتر از دیالیز است. این کار برای از بین بردن انواع سموم و مواد زائد محصولات، از جمله اندازه بازار از سموم، اندازه متوسط ​​از سموم و اندازه بزرگ از سموم. از همه مهمتر، این درمان را به اثرات بسیار کمتر نامطلوب به بیماران. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. کارشناسان کلیوی خواهد شد شما در اسرع وقت پاسخ دهید.

علاوه بر، میکرو چینی Osmotherapy همچنین اثرات بزرگ آن در درمان بیماری کلیه نشان داده است. این یک درمان طبیعی و راحت، که آن را به ممکن را به اثرات نامطلوب بسیار کمتری برای بیماران است. توسط سنگ زنی داروهای گیاهی در این درمان، مواد موثر در داروهای گیاهی می تواند ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم با کمک دستگاه اسمزی نفوذ کند. توسط ترویج گردش خون و گسترش عروق خونی، خون و اکسیژن کافی می تواند به کلیه ها تحویل داده، تا که به ارائه یک محیط داخلی برای کمک به سلامت سلول های کلیه بیمار و بافت تعمیر.

آیا شما هنوز هم از تورم و پا در طول دیالیز رنج می برند؟ دریغ نکنید، شما باید درمان در اسرع وقت دریافت خواهید کرد. لطفا به طور مستقیم با دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تورم پا و مچ پا در دیالیز: علل و درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.