کاهش وزن و دیالیز: علل و درمان

شنبه 19 فروردين 1396
ن : lafee

کاهش وزن و دیالیز: علل و درمان

به عنوان یکی از شایع ترین عوارض جانبی دیالیز، بیشتر از بیماران کمی از بیمار از دست دادن وزن. بنابراین، بسیاری از بیماران می خواهند بدانند که علت ها و همچنین درمان از دست دادن وزن در طول دیالیز.

چه چیزی باعث از دست دادن وزن در طول دیالیز؟

برای بیماران مبتلا به دیالیز، بدن خود را قادر به جذب ویتامین های کافی و مواد مفید است. در نتیجه، آنها به احتمال بیشتری دچار کاهش وزن می باشد. علاوه بر این، به منظور کمک به بیماران مبتلا به تنظیم قند خون و فشار خون، آنها اغلب پیشنهاد برای از دست دادن موجود زنده است. از دست داده موجود زنده نیز مفید است برای افزایش انرژی و واجد شرایط برای پیوند کلیه. برای اختراع ثبت شده با دیالیز، آنها نیز مجاز به خوردن غذاهایی که سرشار از پروتئین و فسفر هستند. اگر بیماران مصرف رژیم غذایی کم پروتئین برای مدت طولانی، بیماران اغلب در معرض خطر به تجربه از دست دادن وزن را اجرا کنید.

درمان برای کاهش وزن در طول دیالیز چیست؟

به عنوان یک ماده در واقع، تا زمانی که بیماران تحت دیالیز، بیماران مبتلا ملزم به تجربه کاهش وزن است. بنابراین، بیماران باید سعی کنید بهترین خود را به دور از دیالیز است. به منظور کمک به بیماران حل این مشکل، بسیاری از کارشناسان کلیه از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang کار برای سال های بسیاری به منظور توسعه یک درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy. مواد اصلی در این درمان داروهای گیاهی بسیاری است که دارای عملکرد دفع سموم و همچنین ضایعات محصولات خارج از بدن می باشد. و سپس، داروهای گیاهی مورد نیاز برای به پودر که به دو کیسه دارو جمع آوری تصفیه شده باشد. بعد، بیماران فقط نیاز به دراز کشیدن بر روی دو کیسه دارو با مساحت کم است. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و همچنین کیسه های درمانی، مواد موثر می تواند بیرون بیاید و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. توسط ترویج گردش خون و گسترش عروق خونی، خون و اکسیژن کافی می تواند به کلیه ها تحویل داده، به عنوان یک نتیجه، یک محیط بهداشتی می تواند ارائه شود به ترمیم سلول های ذاتی بیمار و بافت. با کمک این درمان، بیماران می توانند دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز.

آیا شما علاقه مند در این درمان؟ لطفا وضع موجود خود را و همچنین شماره تلفن به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کاهش وزن و دیالیز: علل و درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.