نظر شما در افزایش هموگلوبین برای بیماران دیالیزی

شنبه 19 فروردين 1396
ن : lafee

نظر شما در افزایش هموگلوبین برای بیماران دیالیزی

تازگی، بیشتر و بیشتر بیمار می پرسند که آنها از کاهش هموگلوبین رنج می برند. با هموگلوبین پایین، بیماران به احتمال زیاد به تجربه خستگی و کم خونی.

برای بسیاری از بیمارانی که تحت دیالیز، کم خونی است که معمولا برای آنها را تجربه کرده. کم خونی یک بیماری است که در خون سلول های قرمز خون به اندازه کافی نمی باشد. و پس از آن، مهم اندام ها در بدن ما می تواند سلول های قرمز خون کافی دریافت نمی کنند. هموگلوبین و آهن حاوی پروتئین، جزء اصلی از سلول های قرمز خون است. برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، عملکرد کلیه خود را در حال کاهش است به علت عوامل مختلف، از جمله دراز مدت فشار خون بالا و دیابت، اختلال ژنتیکی و اختلال سیستم ایمنی بدن. تولید تولید سلول های قرمز خون کاهش می یابد. و پس از آن هموگلوبین نیز کاهش یافته است. دیالیز تنها جایگزینی کلیه برای کمک به کلیه برای از بین بردن مواد سمی مختلف و مایعات اضافی است. و آن را می توانید از تابع تولید سلول های قرمز خون دست یابد. در نتیجه، افزایش هموگلوبین باید در ترمیم سلول های کلیه بیمار و بافت در کلیه تمرکز، تا که به بهبود عملکرد خود.

در واقع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است اثرات بزرگ آن در ترمیم سلول های کلیه بیمار و بافت و بهبود عملکرد طبیعی خود را نشان داده شده است. در این روش درمانی با گیاهان چینی که می تواند عملکرد از دفع سموم و مواد زائد محصولات رسیدن استفاده می شود. به منظور بهبود بهره وری آن، داروهای گیاهی مورد نیاز است برای به پودر تصفیه شده و سپس آن را به دو کیسه دارو هایی که در منطقه کمر بیماران قرار جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد موثر در داروهای گیاهی می تواند بیرون می آید و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. با ترویج رگ های خونی و گسترش عروق خونی، خون و اکسیژن کافی می تواند به کلیه ها تحویل داده است. در این وضعیت، یک محیط بهداشتی می تواند برای بیماران به بهبود عملکرد عادی خود را ارائه شده است. با کمک این درمان، بیماران می توانند دیالیز کمتر و یا حتی متوقف دیالیز.

آیا شما علاقه مند در این درمان؟ آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان؟ اگر شما علاقه مند در این درمان هستند، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نظر شما در افزایش هموگلوبین برای بیماران دیالیزی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.