است دیالیز یک راه برای کم کردن سرعت روش بیماری

شنبه 19 فروردين 1396
ن : lafee

است دیالیز یک راه برای کم کردن سرعت روش بیماری

دیالیز است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود به کم کردن سرعت پیشرفت بیماری و جلوگیری از آسیب بیشتر به همان اندازه که ممکن است. در حالی که، دیالیز راه برای کمک به بیماران کم کردن سرعت پیشرفت بیماری است واقعا؟

به عنوان یک ماده در واقع، دیالیز یک راه برای کمک به بیماران کم کردن سرعت پیشرفت بیماری نیست، در مقابل، آن رو به وخامت پیشرفت بیماری و باعث می شود آسیب بیشتر به عملکرد کلیه است. در چین، Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، یک بیمارستان حرفه ای بزرگ در چین کمک می کند تا بیماران کاهش سرعت پیشرفت بیماری اساسا.

به همین دلیل بیماری کلیوی رو به وخامت ممکن است در این واقعیت است که بسیاری از سموم و مواد زائد و محصولات ساخت تا به خون شما وجود دارد نهفته است. بنابراین، سموم مختلف و ضایعات محصولات باید از بدن به طور کامل، که نه تنها مانع از آسیب بیشتر در عملکرد کلیه ها دفع می شود، بلکه باعث بهبود بهره وری از درمان های دیگر. حال، بسیاری از پزشکان به بیماران داروهای بدون در نظر گرفتن سموم مختلف دفع از بدن در مرحله اول، به عنوان یک نتیجه، داروها می توانند اثرات آن گونه که باید انجام دهید، علاوه بر این، وضعیت بیماری به تاخیر می افتد دست یابد. در اینجا، سموم، حذف درمان اغلب پیشنهاد برای بیماران به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

در سلامت و محیط داخلی تمیز، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه قابل ملاحظه ای دست یابد. این یک برنامه خارجی است، که با مقدار زیادی از داروهای گیاهی استفاده شود. علاوه بر این، داروهای گیاهی در یک فرایند انتخاب به طوری که برای رسیدن به یک اثر دقیق. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به بهبود بهره وری و سپس پودر به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم، کمک می کند که خون، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه تحویل داده نفوذ کند. با تعمیر آسیب بر روی عملکرد کلیه و بازیابی عملکرد کلیه، شما می توانید یک زندگی عادی بدون انجام دیالیز زندگی می کنند.

آیا شما هنوز هم شک در مورد دیالیز راه برای کمک به بیماران کم کردن سرعت پیشرفت بیماری است؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: است دیالیز یک راه برای کم کردن سرعت روش بیماری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.