چگونه می توانیم پیش برو به محافظت از کلیه بیشتر بدون دیالیز

شنبه 19 فروردين 1396
ن : lafee

چگونه می توانیم پیش برو به محافظت از کلیه بیشتر بدون دیالیز

به طور کلی، دیالیز استفاده می شود برای دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن، بنابراین کاهش برخی از علائم مسمومیت. به تازگی، بیشتر و بیشتر بیماران در حال تلاش برای محافظت از کلیه بدون دیالیز. یک درمان برای کمک به بیماران رسیدن به این هدف وجود دارد؟ شما پاسخ در این مقاله پیدا کنید.

در چین، طب چینی کار کرده است به طور گسترده ای برای مقابله با مشکلات مختلف. علاوه بر این، طیف گسترده ای از درمان های افتتاح شده اند برای کمک به بیماران درمان کلیه disease.First از همه، شما باید آن را به روشن که به همین دلیل شما را از بیماری کلیوی رنج می برند و بیش از بیش افزایش است که بیش از حد بسیاری سموم و مواد زائد ایجاد وجود دارد به خون خود را. علاوه بر این، رسوب سموم و مواد زائد محصولات در خون نه تنها باعث می آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از درمان های دیگر. در نتیجه، سموم مختلف و ضایعات محصولات باید از بدن دفع می شود به طور کامل تا به عنوان کمک درمان طبیعی بهبود بهره وری آن است. سموم-حذف درمان به تصویب رسید به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار می کند به بهبود عملکرد کلیه. این یک برنامه خارجی است و گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد. علاوه بر این، پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با کمک دستگاه اسمزی، خون کافی، اکسیژن و تغذیه می تواند در داخل کلیه همراه با مواد فعال تحویل داده است. با گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون و reliving التهاب و انعقادی در خون.

دارو حمام است به ترویج گردش خون از کل بدن است. در طی فرایند آن، شما یک مقدار زیادی، که کمک می کند تا به دفع دفع مواد سمی و همچنین ترویج گردش خون از تمام بدن عرق.

علاوه بر این، حمام پا، داغ فشرده درمان، طب سوزنی درمان، بخار درمان می شود برای ترویج عملکرد کلیه استفاده می شود.

اگر شما می خواهید برای محافظت از آسیب کلیه، شما نیاز به پیدا کردن درمان برای تعمیر آسیب در عملکرد کلیه و کمک به آن را به خود تعمیر. اگر یک درمان در کشور خود را پیدا کنید، از شما استقبال برای آمدن به چین.

لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. کارشناسان کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را با دقت تجزیه و تحلیل.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توانیم پیش برو به محافظت از کلیه بیشتر بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.