درمان های جایگزین برای 8٪ عملکرد کلیه مبتلا به نارسایی کلیه

جمعه 18 فروردين 1396
ن : lafee

درمان های جایگزین برای 8٪ عملکرد کلیه مبتلا به نارسایی کلیه

دکتر گفت که من فقط باید عملکرد کلیه 8٪ است. حالا من تلاش درمان های جایگزین برای درمان نارسایی کلیه است. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند، لطفا با دکتر آنلاین ما در اسرع وقت تماس و یا اضافه کردن واتساپ / وایبر / ویچت + 8615233618520.

اول از همه، بیماران باید آن را به روشن است که درمان های رایج برای نارسایی کلیه هستند دیالیز و پیوند کلیه. اگر چه آنها به طور گسترده ای در درمان بیماری کلیه استفاده شده است، آنها می توانند عملکرد بهبود عملکرد کلیه دست یابد. دیالیز تنها جایگزینی کلیه برای از بین بردن مواد سمی و ضایعات محصولات است. در حالی که بیماران تحت دیالیز هستند، عملکرد طبیعی کلیه هنوز هم آسیب دیده باشد. و پیوند کلیه کمک می کند تا برای بهبود عملکرد کلیه به طور موقت. اما، همیشه یک فرصت است که کلیه بافت های بدن رد پیوند وجود دارد. در آن زمان، بیماران باید به دنبال برای کلیه دیگر به حفظ زندگی است.

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران یک سری از درمان های طبیعی برای درمان بیماری کلیه، از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، داغ فشرده درمان، تصفیه خون و سلول های بنیادی درمان.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. مواد اصلی در این درمان داروهای گیاهی بسیاری است که کمک می کند تا دفع مواد سمی و همچنین ضایعات محصولات می باشد. و سپس، داروهای گیاهی به پودر که به دو کیسه دارو جمع آوری تصفیه شده است. و سپس، دو کیسه دارو در منطقه کمر بیماران قرار داده شد. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی ملزم به بیرون می آید و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. توسط گشاد رگ های خونی و افزایش گردش خون، خون و اکسیژن کافی می تواند به کلیه ها تحویل داده، یک محیط بهداشتی می تواند برای بیماران به ترمیم سلول های کلیه بیمار و بافت ارائه شده است. از آنجا که مواد اصلی در این درمان داروهای گیاهی طبیعی هستند، این یک درمان طبیعی کامل است. بیماران کمتر و یا حتی هیچ گونه عوارض جانبی.

اگر شما هم می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان های دیگر، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان های جایگزین برای 8٪ عملکرد کلیه مبتلا به نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.