آیا دیالیز مورد نیاز در کراتینین 4.6

جمعه 18 فروردين 1396
ن : lafee

آیا دیالیز مورد نیاز در کراتینین 4.6

دیالیز است که اغلب مورد نیاز در زمانی که بیمار تجربه سطح کراتینین بالا. به تازگی، یک بیمار با کراتینین 4.5 درخواست است که باید او تحت دیالیز؟ در حال حاضر، کارشناسان کلیوی آن را در جزئیات توضیح خواهم داد.

به عنوان یک ماده در واقع، آن را به طور عمده در شرایط خاص بیماران بستگی دارد. برای بیماران مبتلا به دیابت، آنها اغلب شروع دیالیز زودتر از بیمار مبتلا به سایر بیماری های کلیه. از آنجا که آنها اغلب طولانی مدت از تاریخ بیماری را تجربه کرد. اگر شما از دیابت و سطح کراتینین بالا رنج می برند، شما باید درمان در اسرع وقت دریافت خواهید کرد. لطفا به طور مستقیم با دکتر آنلاین ما تماس و یا اضافه کردن واتساپ / وایبر + 8615233618520. علاوه بر این، اگر بیماران شروع به تجربه برخی از علائم مسمومیت که در حال حاضر زندگی خود را تحت تاثیر قرار. و آنها نیاز به انجام دیالیز به بطور منظم احساس علائم مسمومیت و بهبود کیفیت زندگی است.

چه باید بیمارانی که سطح کراتینین بیماران است تا 4.6؟

اگر چه دیالیز می تواند عملکرد بهتر در کاهش سطح کراتینین بالا رسیدن، آن را تا اثر سوء خود را دارد، از جمله کم خونی، گرفتگی عضلانی و سردرد است. در نتیجه، بسیاری از بیماران نمی خواهید به انجام دیالیز. در این مورد، تصفیه خون برای بیماران با سطح کراتینین بالا توصیه می شود. این یک درمان است که با تجهیزات پیشرفته استفاده می شود. بنابراین این درمان به ارمغان می آورد عوارض جانبی کمتر به بیماران. تصفیه خون بهتر از دیالیز، که شامل hemofiltration، hemoperfusion، تعویض پلاسما و جذب ایمنی است. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند، لطفا وضع موجود خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال. دشت درمان خاصی خواهد شد با توجه به وضع موجود خود را ساخته شده است.

علاوه بر این، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در بیمارستان ما نیز برای بیماران برای درمان بیماری کلیه ارائه شده است. داروهای گیاهی، مواد اصلی این درمان، به پودر تصفیه شده است. و پس از آن، از پودر به دو کیسه دارو هایی که در منطقه کمر بیماران قرار جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی ملزم به بیرون می آید و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم. عملکرد ترویج گردش خون و گشاد رگ های خونی می توان به دست آورد و پس از آن بیماران بیماران می توانند کلیه سلامت با ارائه یک محیط داخلی سلامت به کلیه ها. با در نظر گرفتن این درمان، بیماران می توانند دیالیز کمتر و یا حتی خلاص شدن از شر دیالیز. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان، لطفا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا دیالیز مورد نیاز در کراتینین 4, 6,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.