آیا ممکن است برای آوردن کراتینین 6.3 بدون انجام دیالیز

جمعه 18 فروردين 1396
ن : lafee

آیا ممکن است برای آوردن کراتینین 6.3 بدون انجام دیالیز

کراتینین 6.3 در حال حاضر در مرحله ای است که بیماران با دیالیز پیشنهاد شده است. در Shijiazhuang بیمارستان بیماری کلیه، راه دیگری برای بیماران کاهش کراتینین 6.3 بدون انجام دیالیز وجود دارد.

در اینجا، چه نوع از درمان های کمک به بیماران را کراتینین 6.3 پایین بدون انجام دیالیز؟

درمان پوشش سموم-حذف درمان، دارو حمام، حمام پا، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، بخار درمانی، طب سوزنی درمان، دایره درمان. این درمان ها در نقل و انتقال سموم مختلف و ضایعات از بدن به طور کامل، فراهم می کند که یک محیط بهداشتی و تمیز به کلیه بیمار تعمیر و بهبود عملکرد خود تمرکز کنند. همراه با بهبود عملکرد کلیه، سطح کراتینین بالا کاهش می یابد و سپس دیالیز می تواند اجتناب شود.

که درمان مناسب برای بیماران با کراتینین 6.3 است؟

کراتینین 6.3 اشاره به آن در حال حاضر تعداد زیادی از سموم و مواد زائد و محصولات ساخت تا به خون شما وجود دارد. بنابراین، سموم و مواد زائد محصولات باید از بدن دفع می شود به طور کامل به طوری که برای ارائه یک محیط بهداشتی و تمیز به کلیه بیمار تعمیر. بنابراین، سموم، حذف درمان استفاده می شود به دفع سموم مختلف و ضایعات از بدن به طور کامل که آن هم برای بهبود بهره وری از درمان های دیگر مفید است. و سپس، درمان های طبیعی برای تعمیر آسیب در عملکرد کلیه استفاده شد. یکی از معروف ترین میکرو چینی پزشکی Osmotherapy پزشکی است. داروهای گیاهی در یک فرایند جمع آوری، تا که به رسیدن به یک اثر دقیق برای تعمیر آسیب کلیه. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده و سپس پودر به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با کمک دستگاه اسمزی، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم نفوذ کند. این درمان این است اجرای بیش از 1 ماه، که در آن بیماران بهبود عمومی و سپس نشانه های خود را می شود قابل ملاحظه ای کاهش داد را دریافت کنید.

این درمان هم ترکیب می شوند برای کمک به بیماران، نه به تنهایی و بیمار متفاوت است وضعیت بیماری های مختلف، از شما استقبال به ارسال وضع موجود خود را و شماره تلفن به kidneyfailurecn@hotmail.com یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقیقا تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا ممکن است برای آوردن کراتینین 6, 3 بدون انجام دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.