چگونه به حذف کراتینین 3.8 به عادی بدون دیالیز

پنج شنبه 17 فروردين 1396
ن : lafee

چگونه به حذف کراتینین 3.8 به عادی بدون دیالیز

دیالیز یک راه برای کمک به بیماران مبتلا به کاهش سطح کراتینین بالا به منظور کاستن از برخی از علائم است. در حالی که، بیماران همیشه از افکت های گوناگون عارضه ای است که باعث می شود بیماران نمی خواهید به جلسه دیگر از دیالیز رنج می برند. بنابراین، بیماران مشتاق به دانستن چگونه به حذف کراتینین 3.8 به حالت عادی بدون دیالیز هستند.

به همین دلیل بیماران نیاز به دیالیز ممکن است در این واقعیت است که کلیه خود را می تواند عملکرد خود را انجام نمی آن گونه که باید انجام نهفته است. در عین حال، سطح کراتینین بالا است چیزی اشتباه است با عملکرد کلیه خود را. بنابراین، دوره نقاهت عملکرد کلیه به معنای زیادی برای بیماران به یک زندگی بدون دیالیز.

با این حال، چه امر این است که چگونه ما می توانیم انجام بهبود عملکرد کلیه.

در چین، طب چینی به طور گسترده ای به بیماران برای عملکرد قابل توجه آن مشغول به کار در دوره نقاهت عملکرد کلیه. علاوه بر این، یک سری از درمان های طبیعی مورد استفاده قرار گیرد عبارتند از سموم-حذف درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، طب سوزنی درمان.

قبل از اتخاذ درمان به بهبود عملکرد کلیه، سموم مختلف و ضایعات محصولات سپرده در خون باید از بدن دفع می شود به طور کامل، از رسوب سموم و مواد زائد محصولات نه تنها باعث آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت، بلکه بر بهره وری از دیگر درمان. بنابراین، سموم، حذف درمان استفاده می شود برای پاک کردن دور سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل.

و پس از آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و دیگر درمان های طبیعی استفاده می شود برای ترمیم آسیب در عملکرد کلیه و بهبود عملکرد کلیه. این درمان ها خارجی هستند، علاوه بر این، می سبزی فوق العاده ای حاوی در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده به منظور بهبود کارایی آن است. و پس از آن، از پودر به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم، کمک می کند که برای کمک به خون کافی، اکسیژن و تغذیه تحویل در داخل کلیه نفوذ کند.

تصویب این درمان استفاده می شود برای بهبود عملکرد کلیه و پس از آن سطح کراتینین افزایش خواهد اساسا کاهش یافته است، به عنوان یک نتیجه، دیالیز نیز جلوگیری شود. اگر شما می توانید یک درمان در کشور خود را پیدا کنید، از شما استقبال برای آمدن به چین.

لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.


مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به حذف کراتینین 3, 8 به عادی بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.