کراتینین 2.5 مبتلا به PKD: آیا آن زمان مناسب برای رفتن به دیالیز

پنج شنبه 17 فروردين 1396
ن : lafee

کراتینین 2.5 مبتلا به PKD: آیا آن زمان مناسب برای رفتن به دیالیز

معمولا، زمانی که سطح کراتینین است به یک مرحله خاص افزایش یافته است، دیالیز می شود برای بیماران به کاهش برخی نشانه ها و عوارض پیشنهاد شده است. در حالی که، برای بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 2.5، زمان مناسب برای برای دیالیز رفتن است؟

چرا بیماران مبتلا به PKD از کراتینین 2.5 رنج می برند؟

بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع اختلال است که در آن تعداد زیادی از کیست با مایع پر در کلیه است. با گذشت زمان، تعداد و اندازه کیست می کنید بزرگ شده، به عنوان یک نتیجه، کیست بزرگ خواهد فشار زیادی به عملکرد کلیه را، تحت تاثیر قرار کارکرد و منجر به سطح کراتینین بالا. بسیاری از بیماران ممکن است در نظر بگیرید که کراتینین 2.5 است در مراحل اولیه بیماری کلیوی و آنها توجه زیادی به آن پرداخت نمی کند. به عنوان یک نتیجه، کراتینین بالا 2.5 را به مراحل پیشرفته ای. آنچه من می خواهم به شما بگویم این است که به همین دلیل شما نیاز به دیالیز ممکن است در این واقعیت است که کلیه می تواند کار نه به عنوان آن باید انجام دهید نهفته است. اگر شما هر گونه علائم را تجربه نمی کند، آن است که لازم نیست برای شما به انجام دیالیز. کراتینین 2.5 اشاره به که شما هنوز در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند و شما نیاز به درمان در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر، در غیر این صورت، سطح کراتینین بالا و بالاتر بدون مدیریت موثر می شود.

چه درمان برای PKD با کراتینین 2.5 است

در چین، یک درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy توسعه داده شده است برای کمک به بیماران دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. این یک برنامه خارجی است و گیاهان متعدد حاوی در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، مواد مخدر فرهنگ را به پودر است که کمک می کند تا به بهبود بهره وری آن تصفیه شده است. و پس از آن پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. این کمک می کند تا برای ارائه خون کافی، اکسیژن و تغذیه در داخل کلیه است.

از یک طرف، آن را کاهش کیست های کلیه از طریق جلوگیری از مواد فعال در سلول های اپی تلیال از آزاد، از سوی دیگر، آن را ترویج گردش خون از دیوار کیست تا که به ترویج دفع کیست مایع. با انقباض کیست های کلیه، عملکرد کلیه را می توان بازیافت و پس از آن کراتینین افزایش می توان به طور طبیعی کاهش می یابد.

آیا شما از کراتینین 2.5 مبتلا به PKD؟ آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با PKD با کراتینین 2.5؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

مقاله مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین 2, 5 مبتلا به PKD: آیا آن زمان مناسب برای رفتن به دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.