چگونه بیمار تحت درمان با دیالیز توقف پا متورم و مچ پا

دو شنبه 14 فروردين 1396
ن : lafee

چگونه بیمار تحت درمان با دیالیز توقف پا متورم و مچ پا

به طور کلی، دیالیز است که معمولا کاربردی برای کمک به بیماران مبتلا به کاهش برخی علائم مسمومیت و عوارض. در اغلب موارد، تورم پا و مچ پا را دشوار است به خاطرات خود را زنده است. در حالی که، چگونه بیمار تحت درمان با دیالیز متوقف می شود پا متورم و مچ پا.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از پا متورم و مچ پا رنج می برند؟

به همین دلیل بیمار از پا متورم و مچ پا رنج می برند ممکن است در آسیب در عملکرد کلیه قرار دارند. در شرایط عادی، بدن غذاهای ما هر روز خوردن، که ایجاد مواد مفید و سموم در خون هضم، کلیه مسئول خون فیلتر به دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات و همچنین جذب برخی از مواد مفید را به بدن است. هنگامی که چیزی اشتباه است با مانع الکترولیت و مانع فیلتر، مواد مفید مانند پروتئین ها و سلول های قرمز خون را نمی توان به خون نگه داشته دوباره و آنها را به ادرار نشت، و پس از آن آب به بافت نشت، و در نتیجه متورم در بدن است.

دیالیز چگونه کار می کند؟

دیالیز یک روش برای دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن همراه با ماشین دیالیز، در نتیجه کمک به بیماران کاهش برخی علائم مسمومیت است. با این حال، دیالیز است یک روش درمان برای تعمیر سد الکترولیت و مانع فیلتر در کلیه نیست، نمی تواند به بیمار کمک کند متوقف متورم در پا و مچ پا.

آیا درمانی دیگر برای کمک به بیماران کاهش تورم پا و مچ پا وجود دارد؟

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، یک درمان طبیعی به نام سموم-حذف درمان به تصویب رسید برای کمک به بیماران دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات از بدن است. و پس از آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان می شود تا ترمیم آسیب در عملکرد کلیه است. این درمانها عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، ماتریکس خارج سلولی، به عنوان یک نتیجه، آسیب بر روی عملکرد کلیه سرد به تدریج ترمیم.

آیا شما هنوز هم شک در مورد بیماران دیالیزی با پاهای متورم و مچ پا داشته باشد؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

بیشتر مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه بیمار تحت درمان با دیالیز توقف پا متورم و مچ پا,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.