اگر من نمی خواهم دیالیز، چه باید بکنم من

دو شنبه 14 فروردين 1396
ن : lafee

اگر من نمی خواهم دیالیز، چه باید بکنم من

به طور کلی، دیالیز یک روش معمول برای بیماران برای مقابله با بیماری کلیه است. با این حال، دیالیز نیز باعث می شود بیماران از یک سری از عوارض جانبی رنج می برند. به عنوان یک نتیجه، آنها تمایلی به انجام دیالیز هستند. در حالی که، اگر آنها دیالیز را انجام دهد، چه باید بکنند؟

نارسایی کلیه یک آیتم پزشکی که توصیف می کند که بسیاری از سموم و مواد زائد محصولات نمی تواند خارج از بدن توسط کلیه ها شکست خورده، که باعث می شود بیماران علائم مسمومیت های مختلف و عوارض تجربه دفع شود. و پس از آن، دیالیز می شود برای بیماران به بطور منظم احساس این علائم و پیشگیری از عوارض پیشنهاد شده است. با این حال، دیالیز است یک درمان مناسب برای آنها و بیماران همیشه دچار اثرات جانبی مختلفی از قبیل خستگی، کم خونی، سردرد، بی اشتهایی و خارش پوست نیست. در حالی که، اگر بیماران دیالیز را انجام دهد، زندگی خود را می توان با علائم مسمومیت و عوارض تهدید می شود.

در حال حاضر، بیماران نیاز به تمرکز بر درمان بیماری کلیه از آسیب اساسی راه-تعمیر کلیه خود را بر عملکرد کلیه است. تا زمانی که عملکرد کلیه ریکاوری می باشد، است امکان را برای شما به یک زندگی بدون انجام دیالیز وجود دارد.

در چین، تعدادی از کارشناسان کلیه در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang اهمیت دفع سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل از رسوب سموم و مواد زائد محصولات نه تنها باعث آسیب بیشتر به عملکرد کلیه، بلکه باعث بهبود بهره وری از برجسته درمان های دیگر. و سپس، سموم، حذف درمان برای پاکسازی دور سموم مختلف و ضایعات از بدن به طور کامل توسعه یافته است.

با سلامت و محیط داخلی تمیز، درمان های طبیعی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، بخار درمانی و طب سوزنی درمان می توانید از تابع آن گونه که باید انجام دست یابد. آنها می توانند عملکرد گشاد رگ های خونی، افزایش گردش خون، تنظیم فشار خون، تعمیر عملکرد کلیه بیمار و بازیابی عملکرد کلیه دست یابد.

اگر شما نمی خواهید به انجام دیالیز، شما نیاز به پیدا کردن درمان برای تعمیر کلیه بیمار در اسرع وقت و اگر شما می تواند در درمان پیدا کنید برای تعمیر کلیه بیمار در محل محلی خود، شما را به چین، استقبال کرد. شما همچنین می توانید وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

بیشتر مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اگر من نمی خواهم دیالیز، چه باید بکنم من,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.