می تواند سموم-حذف درمان بطور منظم احساس کم خونی بدون عمل دیالیز

شنبه 12 فروردين 1396
ن : lafee

می تواند سموم-حذف درمان بطور منظم احساس کم خونی بدون عمل دیالیز

کم خونی یک علامت شایع برای بیماران نارسایی کلیه است. از آنجا که دیالیز و داروهای خاصی می تواند کم خونی اساسا بطور منظم احساس نمی، بیشتر و بیشتر بیماران مشتاق به دانستن است که می تواند سموم-حذف درمان بطور منظم احساس کم خونی بدون انجام دیالیز هستند.

آیا می دانید چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از کم خونی رنج می برند؟
به این دلیل که بیماران از کم خونی رنج می برند چرا که چیزی اشتباه است با hemopoietin شما وجود دارد. کلیه آسیب دیده می تواند سلول های قرمز خون کافی تولید نمی کند. عوامل مختلف، از جمله دراز مدت فشار خون بالا و دیابت، اختلال کلیوی ژنتیکی و اختلال سیستم ایمنی بدن را تحت تاثیر قرار عملکرد کلیه به تدریج. در نتیجه، کلیه بیمار اجازه می دهد تا بیش از حد بسیاری ضایعات محصولات و سموم به ساخت تا در خون شما. و رسوب مواد زائد محصولات باعث می شود آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت. بنابراین، کلیه بیمار کمتر قادر به تولید hemopoitin کافی، که باعث یک مشکل است که سلول های قرمز خون نمی تواند به درستی ایجاد شود.

می تواند سموم-حذف درمان بطور منظم احساس کم خونی مبتلا به نارسایی کلیه؟
سموم-حذف درمان استفاده می شود برای از بین بردن سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل، فراهم می کند که یک محیط داخلی سلامت به ترمیم سلول های بیمار و بافت. و پس از آن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy استفاده می شود برای ترمیم سلول های بیمار و بافت با تعداد زیادی از داروهای گیاهی. داروهای گیاهی تجویز شده برای بیماران به پودر تصفیه شده، تا که به بهبود بهره وری خود و سپس آن را به دو کیسه دارو برای حدود 40-50 دقیقه جمع آوری شده. با گسترش عروق خونی و افزایش گردش خون، خون و اکسیژن کافی می تواند در داخل ضایعات کلیوی به طور مستقیم تحویل. سلول ها و بافت بیمار می تواند به تدریج با خون کافی، اکسیژن و تغذیه بازیافت. با بهبود عملکرد کلیه، کم خونی می شود اساسا خاطرات خود را زنده.

با این درمان، کم خونی می تواند اساسا همراه با بهبود عملکرد کلیه را بازیافت. آیا شما هنوز هم از کم خونی رنج می برند؟ آیا شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان طبیعی، لطفا وضع موجود خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: می تواند سموم-حذف درمان بطور منظم احساس کم خونی بدون عمل دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.