چگونه می توانم بیماران با کراتینین 4.6 بازیابی بدون عمل دیالیز

شنبه 12 فروردين 1396
ن : lafee

چگونه می توانم بیماران با کراتینین 4.6 بازیابی بدون عمل دیالیز

سطح کراتینین بالا رخ می دهد است چرا که چیزی اشتباه است با عملکرد کلیه خود را وجود دارد، زیرا کلیه بیمار اجازه می دهد تا بیش از حد بسیاری ضایعات محصولات و مواد سمی در کلیه خود را. اگر چه دیالیز می تواند کمک به بیماران کاهش سطح کراتینین بالا، می تواند آن اساسا کاهش نمی دهد. بنابراین، بیماران بدانم که چگونه بیماران با کراتینین 4.6 بدون انجام دیالیز بهبود می یابند. لطفا برای اضافه کردن واتساپ / وایبر +008615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر.

چرا بسیاری از بیماران تمایلی دیالیز را انتخاب کنید به کاهش سطح کراتینین بالا؟

به این دلیل که بیماران از سطح کراتینین بالا رنج می برند به دلیل این است که چیزی را با عملکرد کلیه خود را وجود دارد، در نتیجه، راه اساسی ترین برای بیماران به منظور کاهش سطح کراتینین افزایش است به بهبود عملکرد کلیه به همان اندازه که ممکن است. دیالیز تنها درمان مصنوعی برای از بین بردن محصولات wates از بدن است. علاوه بر این، آن است که اغلب باعث می شود بیماران عوارض جانبی، مانند بسیاری از خستگی، کم خونی و سردرد را تجربه کنند. شما نیاز به آن روشن است که به عنوان عملکرد کلیه را بهبود می بخشد، دیالیز نیز می تواند موثر اجتناب شود. و پس از آن، در آینده به سوال بعدی، چه باید بیماران برای بهبود عملکرد کلیه است.

در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، یک درمان طبیعی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy ارائه شده است برای بیماران به تعمیر عملکرد کلیه بیمار. قبل از تعمیر عملکرد کلیه بیمار، سموم مختلف و همچنین ضایعات محصولات باید از بدن حذف به طور موثر. در نتیجه، سموم، حذف درمان استفاده شده است برای از بین بردن سموم و مواد زائد مختلف محصولات از خون به طور کامل. سموم مختلف حذف از بدن، یک محیط داخلی بهداشت ارائه شده است برای ترمیم سلول های بیمار و بافت ها و بهبود عملکرد خود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار کرده است به بیماران، به طوری که برای کمک به آنها عملکرد خود بهبود می یابند. این یک برنامه خارجی است، با استفاده از داروهای گیاهی و تجهیزات پیشرفته. علاوه بر این، داروهای گیاهی را به پودر تصفیه شده، در نتیجه بهبود بهره وری. و سپس، دو کیسه دارو با پودر ساخته شده بودند در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه. از طریق یک روش اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال خواهد شد و پس از آن نفوذ ضایعات داخل کلیوی به طور مستقیم، در همان زمان، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده است.

علاوه بر، سایر درمان های طبیعی مانند درمانی حمام، داغ فشرده درمان، پا حمام و دایره درمانی نیز برای بیماران برای از بین بردن سموم مختلف را از بدن استفاده می شود.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان طبیعی برای کاهش کراتینین 4.6 بدون دیالیز، لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توانم بیماران با کراتینین 4, 6 بازیابی بدون عمل دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.