چه بهترین کاری که به تعمیر کلیه بیمار زمانی که شما نزدیک به دیالیز می باشد

شنبه 12 فروردين 1396
ن : lafee

چه بهترین کاری که به تعمیر کلیه بیمار زمانی که شما نزدیک به دیالیز می باشد

دیالیز است که معمولا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی استفاده می شود، بنابراین به عنوان برای کمک به بیماران بطور منظم احساس برخی علائم مسمومیت و جلوگیری از عوارض. با این حال، دیالیز است یک درمان مناسب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، که باعث می شود بیماران بسیاری از عوارض جانبی را تجربه نمی کنند. بنابراین، آنچه را که بهترین چیز برای تعمیر کلیه بیمار زمانی که شما نزدیک به دیالیز می باشد.

اگر چه دیالیز می تواند کمک به بیماران بطور منظم احساس برخی علائم مسمومیت و عوارض به طور موقت، به این معنا نیست که بیماران می توانند در دیالیز برای بقیه عمر خود را تکیه می کنند. دیالیز تنها جایگزینی کلیه برای دفع ضایعات محصولات و سموم از بدن است. از آنجا که دیالیز اغلب باعث می شود بسیاری از بیماران عوارض جانبی را تجربه، آنها نیاز به کشف کردن گزینه های درمانی دیگر برای مقابله با مشکل بیماری های کلیوی.

دوره نقاهت عملکرد کلیه و کلیه دستیابی به عملکرد آن به خودی خود مهم ترین چیز برای بیماران به مورد مراقبت است. تا زمانی که عملکرد کلیه را بهبود است، نشانه های مختلف مسمومیت می تواند خاطرات خود را زنده و سموم مختلف و ضایعات محصولات همچنین می تواند از بدن حذف به طور کامل.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، درمان طبیعی به نام میکرو چینی پزشکی Osmotherapy است برای بیماران به بهبود عملکرد آن ارائه شده است. قبل از مصرف درمان به ترمیم سلول های بیمار و بافت ها، سموم مختلف و ضایعات محصولات مورد نیاز است برای از بین بردن خارج از بدن به طور کامل. سموم-حذف درمان استفاده می شود برای از بین بردن سموم مختلف و ضایعات محصولات خارج از بدن به طور کامل. و سپس، میکرو چینی پزشکی Osmothrapy اعمال می شود به بهبود عملکرد کلیه با گشاد شدن عروق خونی، افزایش گردش خون، التهاب و انجامشده انعقادی در خون. این یک برنامه خارجی، که به بهترین اثر طول می کشد است. علاوه بر، داروهای گیاهی موجود در این درمان ها به پودر تصفیه شده، تا که به بهبود کارایی آن است. و پس از آن، چه نیاز بیماران انجام است که به دراز کشیدن بر روی دو کیسه دارو پر شده با پودر دارو برای حدود 40-50 دقیقه. مواد فعال می توان در داخل کلیه تحویل داده، در همان زمان، خون کافی، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند در داخل کلیه تحویل داده، به عنوان یک نتیجه، سلول های بیمار و بافت را می توان با فراهم کردن یک محیط داخلی سلامت تعمیر.

آیا می خواهید به خواهید برای جلوگیری از دیالیز؟ آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان طبیعی برای کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز؟ لطفا شرایط کنونی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه بهترین کاری که به تعمیر کلیه بیمار زمانی که شما نزدیک به دیالیز می باشد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.