چه من می تواند برای بهبود عملکرد کلیه بدون عمل دیالیز

جمعه 11 فروردين 1396
ن : lafee

چه من می تواند برای بهبود عملکرد کلیه بدون عمل دیالیز

به تازگی، بیشتر و بیشتر بیماران بدانم که چگونه می تواند عملکرد کلیه آنها را بهبود بخشد بدون انجام دیالیز. آیا شما نیز این نوع از شک داشته باشد؟ لطفا اینجا کلیک کنید و یا اضافه کردن واتساپ / وایبر +008615233618520 به دانستن جزئیات بیشتر.

به عنوان یک ماده در واقع، بهبود عملکرد کلیه باید در ترمیم سلول های بیمار و بافت در کلیه تمرکز می کنند. اگر چه دیالیز است که معمولا استفاده می شود به از بین بردن سموم مختلف و ضایعات محصولات، همچنین باعث می شود بسیاری از بیماران عوارض جانبی را تجربه. چه بدتر، دیالیز فقط یک کلیه مصنوعی برای نارسایی کلیه است، آن است که حتی یک درمان، به این دلیل، بیشتر و بیشتر بیماران تمایلی به انجام دیالیز هستند.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang فراهم می کند بیماران یک سری از درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیوی. درمان شامل سموم-حذف درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا. بخار درمانی و دایره درمانی.

سموم-حذف درمان اعمال می شود به دفع ضایعات محصولات و سموم از بدن به طور کامل. این درمان با داروهای گیاهی استفاده می شود رسیدن به این تابع. از آنجا که یک محیط داخلی بهداشت ارائه شده است، سلول های بیمار و بافت می توان به طور طبیعی و به تدریج ترمیم. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy استفاده می شود برای ترمیم سلول های بیمار و بافتهای داخل کلیه است. با ترکیبی از درمان، وضعیت بیماری می تواند معکوس شود اگر صدمه به کلیه ها در عملکرد کلیه کمتر از 50٪ است. ما می توانیم وضعیت بیماری پایدار و کمک شما زندگی می کنند تا زمانی که ممکن در صورتی که آسیب در عملکرد کلیه بیش از 50٪ است. اگر چه طب چینی می تواند سلول های بیمار و ترمیم بافت های، می تواند سلول های مرده را دوباره و بافت زنده ماندند. در درمان بیماری کلیه، سلولهای بنیادی به سلولهای جدید افتراق به جای اختلال سلول های ذاتی کلیه، در نتیجه معکوس ساختار اختلال کلیه.

با در نظر گرفتن درمان به مدت یک هفته، بی اشتهایی، خارش پوست، بی خوابی می تواند به طور طبیعی خاطرات خود را زنده. با استفاده از این درمان به مدت 2 هفته، خروجی ادرار می توان قابل ملاحظه ای افزایش یافته و عملکرد کلیه خود را می توان به تدریج بهبود یافت.

آیا شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر برای بهبود عملکرد کلیه. لطفا مشکل خود را ترک و اطلاعات تماس بگیرید. دکتر به کلیوی خواهد شد وضعیت بیماری خود را دقت تجزیه و تحلیل و سپس پاسخ شما در اسرع وقت.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه من می تواند برای بهبود عملکرد کلیه بدون عمل دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.